Gjest anonym, flaut vettø! Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 ..har jeg klart å bli... Og, det er jo ikke lov, da... Andre som har opplevd lignende? Hvorfor skjer dette, at man blir forelsket i en person man ellers aldri ville sett på den måten...? Fordi de er lærere? Hva mener andre? 0 Siter
Gjest hvis nei=betatt Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Pass på å skille mellom forelskelse og betatt. Jeg tror at man vil gjerne at lærere skal like en, og når læreren begynner å vise /bli dus-kjent, så misoppfatter man det. Tror du at du ville hatt vondt ved avstand og savnet læreren om du dro bort noen uker????? 0 Siter
Gjest anonym, flaut vettø! Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Pass på å skille mellom forelskelse og betatt. Jeg tror at man vil gjerne at lærere skal like en, og når læreren begynner å vise /bli dus-kjent, så misoppfatter man det. Tror du at du ville hatt vondt ved avstand og savnet læreren om du dro bort noen uker????? Det er nettopp det, at jeg savner han noe aldeles forferdelig når han ikke er på skolen.... Joda, her er vi nok forelska... Og, det verste er at jeg ikke er alene om det, for å si det sånn. Jeg går å hører på hvor veldig forelska en venninne er i han, så har jeg de samme følelsene selv... Skummelt... Han er på samme alder som oss, litt eldre, men ikke mye. Og, VELDIG kjekk, altså... 0 Siter
Gjest hvis nei=betatt Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Det er nettopp det, at jeg savner han noe aldeles forferdelig når han ikke er på skolen.... Joda, her er vi nok forelska... Og, det verste er at jeg ikke er alene om det, for å si det sånn. Jeg går å hører på hvor veldig forelska en venninne er i han, så har jeg de samme følelsene selv... Skummelt... Han er på samme alder som oss, litt eldre, men ikke mye. Og, VELDIG kjekk, altså... Da må du bare stå på! Første mann til mølla vet du. Men det er også noe med at lærere ikke har lov (?) til å innlede noe forhold til sine elever vel? Du får nyte følelsen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.