Gjest flekkefjord Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Ser på intervjuet med Ninni Stoltenberg på tv2. Det høres ut som hun snøvler hun prater. er det på grunn av stoffmisbruket eller er det pga tannstillingen? 0 Siter
Gjest Cezalion Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Tenkte det samme. Det er nok ikke bare pga. tennene. For man _ser_ jo på henne at hun har vært narkoman. Det er noe med munnen, tennene, måten hun snakker på. Så selvsagt har det satt spor. Jeg vet bare ikke hva som skjer. Hørte en gang snakk om at hun hadde fått en mindre hjerneskade som følge av misbruket, men jeg vet ikke om det stemmer. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Jeg vet ikke konkret hva som skjer - men jeg observerer jo at alle narkomane får den samme fordummende snøvlende måten å snakke på. Jeg har hørt at tunge heroinmisbrukere (finnes det forresten lette?) får skade på språksenteret i hjernen. Men det kan jo også hende at det er en slags sosiolekt i miljøet. De høres i allefall helt idiotiske ut. Det som er værre er at Nini Stoltenberg får sitte i beste sendetid og "reklamere" for hvor FANTASTISK godt det var med heroin den første tiden. Hun hadde jo stjerner i øynene da hun fortalte om det! Det viser jo med all mulig tydelighet hvor hekta hun fremdeles er, selv om hun fungerer i dagliglivet nå. 0 Siter
ariadne Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Narkomane/eks-narkomane snakker svært spesielt. Men snøvle, det gjør hele Stoltenberg-familien, Jens og han far Thorvald i hvertfall. Camilla vet jeg ikke. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Når det gjelder akkurat henne vil jeg nok tro det er familiært... 0 Siter
laban Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Narkomane/eks-narkomane snakker svært spesielt. Men snøvle, det gjør hele Stoltenberg-familien, Jens og han far Thorvald i hvertfall. Camilla vet jeg ikke. Camilla snøvler IKKE. Mulig hun gjorde det som ung, men hun har i så fall sluttet helt med det. 0 Siter
morsan Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Når det gjelder akkurat henne vil jeg nok tro det er familiært... Ha ha ha!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.