Gjest Promillejeger! Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Hvis en er så ravende full kl. 0300 om natten, at en ikke kan stå selv,ramler og sovner på gulvet, bør en ikke holde seg unna bilen dagen etter? En kan da umulig være kjørbar dagen derpå når en kommer hjem i slik tilstand?? Hvor mange timer bør det gå egentlig?? 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Jeg hadde iallefall ikke satt meg i bilen før utpå ettermiddagen/kvelden. Jeg pleier å unngå å kjøre bil dagen etter en skikkelig rotbløyte. 0 Siter
Gjest Jeg hadde ikke kjørt Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Hadde holdt meg langt unna bilen. Her kan du se hvor lang tid det tar å forbrenne div.: http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-vmp-Site/no_NO/-/NOK/viewCMS-Start?id=133 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 En forbrenner omtrent 0,15 promille i timen. Har man vært temmelig full og hatt f.eks. 2 i promille tar det med andre ord 13 timer å bli edru. Hadde du 2 i promille kl. 3 på natten bør du med andre ord tidligst kjøre kl. 16 dagen etter. 0 Siter
Gjest ikke kjør Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Jeg mener: var du sinnsykt full bør du ikke kjøre i det hele tatt dagen etter. Jeg har den regelen at jeg ikke kjører dagen etter om jeg kan unngå det, selv om jeg ikke drikker så mye. Er du ikke i form dagen etter bør du i alle fall styre unna. 0 Siter
meg__123! Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 jeg har hørt det skal gå 10 timer fra du tar den siste drinken til du kan kjøre neste dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.