Gjest heffalumpen Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Hei, hvordan finner jeg ut hvor sterk prosessor og hvor mye minne en pc har? Den er oppegående, jeg har tittet på kontrollpanel... ?? Jeg må finne det ut, for den går så sakte. Enten er den gammal, eller så må der ryddes kraftig Forresten... Hva _har_ de gjort med DOL? Uhhææ.. Når skjedde dette - jeg må lese hva dere andre syntes, dere snakket sikkert masse om det. Uoversiktlig. Eller bare en vane? :=o 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Høyreklikk "Min datamaskin" og velg Egenskaper. 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Høyreklikk "Min datamaskin" og velg Egenskaper. Tusen takk.. så enkelt *rødme* Ha en fin dag! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Tusen takk.. så enkelt *rødme* Ha en fin dag! Alt er enkelt når man kan det, men det meste innen data er egentlig lite selvsagt, så det er ikke så enkelt å gjette seg til ting før man kan en del. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.