Gjest Smittogsmule Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 Jeg vet at svisker skal fungere mot forstoppelse, men mener å ha hørt at aprikoser har samme virkning? Eller hva med ananas? Har ikke svisker... Noen som vet og kan svare meg så fort som mulig!? 0 Siter
Zummer Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 Drikk mye-gjerne lunket vann. Spis gjerne mye frukt, kefir og grønnsaker.. Så aprikos vil hjelpe=) 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 Jeg anbefaler "frukt og fiber", kjøpt på helsekosten. 0 Siter
Speak Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 Aprikoser har visstnok også en slik effekt. Om du har linfrø er det nesten enda bedre. Svelg unna noen skjeer med vann. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 Tørkede aprikoser er tingen ja! Om jeg hiver i meg mer enn en liten neve så er det bare å plassere seg på ringen noen timer etterpå. ) 0 Siter
Gjest Anna Belinda Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 Har du lakris eller en pose fishermans friend (den hvite med svarte striper) funker det også. Og sånne salmiakkpastiller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.