Gjest Filifjompen Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 For meg så går det i ball når jeg skal ha eldre eller nyere innlegg. Husker aldri om eldre er forrige eller omvendt. Kall det nyere og eldre, så slipper vi den luringa der. Please? Når en har søkt seg nedover trådlista, og skal ha fram sida med eldre innlegg, så er det også veldig irriterende at en ikke finner det valget nederst! Må dra seg øverst igjen. Tungvint. Kan dere legge valget nederst også? Please igjen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/272151-forrige-side-neste-side/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Webmaster, Utv. Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 ''For meg så går det i ball når jeg skal ha eldre eller nyere innlegg. Husker aldri om eldre er forrige eller omvendt. Kall det nyere og eldre, så slipper vi den luringa der. Please?'' Hei, Det er et godt forslag. Skal ta det opp med de sentrale myndigheter og se om vi kan få et positivt vedtak. ''Når en har søkt seg nedover trådlista, og skal ha fram sida med eldre innlegg, så er det også veldig irriterende at en ikke finner det valget nederst! Må dra seg øverst igjen. Tungvint. Kan dere legge valget nederst også? Please igjen.'' Her er jeg ikke sikker på hva du mener. Linkene er da både oppe og nede både i oversikt, alle og trådvisning? Hvis ikke må fu nesten forklare hvor du mener. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/272151-forrige-side-neste-side/#findComment-2203167 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rota Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 ''For meg så går det i ball når jeg skal ha eldre eller nyere innlegg. Husker aldri om eldre er forrige eller omvendt. Kall det nyere og eldre, så slipper vi den luringa der. Please?'' Hei, Det er et godt forslag. Skal ta det opp med de sentrale myndigheter og se om vi kan få et positivt vedtak. ''Når en har søkt seg nedover trådlista, og skal ha fram sida med eldre innlegg, så er det også veldig irriterende at en ikke finner det valget nederst! Må dra seg øverst igjen. Tungvint. Kan dere legge valget nederst også? Please igjen.'' Her er jeg ikke sikker på hva du mener. Linkene er da både oppe og nede både i oversikt, alle og trådvisning? Hvis ikke må fu nesten forklare hvor du mener. "For meg så går det i ball når jeg skal ha eldre eller nyere innlegg. Husker aldri om eldre er forrige eller omvendt. Kall det nyere og eldre, så slipper vi den luringa der. Please? Hei, Det er et godt forslag. Skal ta det opp med de sentrale myndigheter og se om vi kan få et positivt vedtak." Det var dette jeg mente i et innlegg for noen dager siden. Når man står i en tråd, og trykker forrige tråd så kommer man til tråden som er skrevet etter den man står i. Det er liksom ikke helt logisk. Når man trykker neste tråd, så kommer man til den som er skrevet før den man står i. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/272151-forrige-side-neste-side/#findComment-2203306 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.