Gå til innhold

Forrige side / neste side

Anbefalte innlegg

Gjest Filifjompen

For meg så går det i ball når jeg skal ha eldre eller nyere innlegg. Husker aldri om eldre er forrige eller omvendt. Kall det nyere og eldre, så slipper vi den luringa der. Please?

Når en har søkt seg nedover trådlista, og skal ha fram sida med eldre innlegg, så er det også veldig irriterende at en ikke finner det valget nederst! Må dra seg øverst igjen. Tungvint. Kan dere legge valget nederst også? Please igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272151-forrige-side-neste-side/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Webmaster, Utv.

''For meg så går det i ball når jeg skal ha eldre eller nyere innlegg. Husker aldri om eldre er forrige eller omvendt. Kall det nyere og eldre, så slipper vi den luringa der. Please?''

Hei,

Det er et godt forslag. Skal ta det opp med de sentrale myndigheter og se om vi kan få et positivt vedtak.

''Når en har søkt seg nedover trådlista, og skal ha fram sida med eldre innlegg, så er det også veldig irriterende at en ikke finner det valget nederst! Må dra seg øverst igjen. Tungvint. Kan dere legge valget nederst også? Please igjen.''

Her er jeg ikke sikker på hva du mener. Linkene er da både oppe og nede både i oversikt, alle og trådvisning? Hvis ikke må fu nesten forklare hvor du mener.

''For meg så går det i ball når jeg skal ha eldre eller nyere innlegg. Husker aldri om eldre er forrige eller omvendt. Kall det nyere og eldre, så slipper vi den luringa der. Please?''

Hei,

Det er et godt forslag. Skal ta det opp med de sentrale myndigheter og se om vi kan få et positivt vedtak.

''Når en har søkt seg nedover trådlista, og skal ha fram sida med eldre innlegg, så er det også veldig irriterende at en ikke finner det valget nederst! Må dra seg øverst igjen. Tungvint. Kan dere legge valget nederst også? Please igjen.''

Her er jeg ikke sikker på hva du mener. Linkene er da både oppe og nede både i oversikt, alle og trådvisning? Hvis ikke må fu nesten forklare hvor du mener.

"For meg så går det i ball når jeg skal ha eldre eller nyere innlegg. Husker aldri om eldre er forrige eller omvendt. Kall det nyere og eldre, så slipper vi den luringa der. Please?

Hei,

Det er et godt forslag. Skal ta det opp med de sentrale myndigheter og se om vi kan få et positivt vedtak."

Det var dette jeg mente i et innlegg for noen dager siden.

Når man står i en tråd, og trykker forrige tråd så kommer man til tråden som er skrevet etter den man står i. Det er liksom ikke helt logisk. Når man trykker neste tråd, så kommer man til den som er skrevet før den man står i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...