Gjest kløsegihjel Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Jeg klør sånn på puppene! Huden på brystvortene er blitt tørrere enn vanlig og... noen tips? 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Skift vaskemiddel? Skyllemiddel? Skift bh? Bruk en fet krem, vi bruker ofte Locobase repair til veldig tørr hud med godt resultat. 0 Siter
Gjest kylling44 Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Jeg klør også, ikke bare på puppene men også en sinnsyk kløe oppetter armene.Jeg kjøpte en fet bodylotion og smurte på.Det hjalp og kløen forsvant. Da jeg var barn hadde jeg veldig mye eksem og tørr hud.Eksem har jeg ikke lenger, men fryktelig tørr hud. 0 Siter
Gjest bakvendtland Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 smør med apobase (den røde feteste) Jeg smurte med en fet håndkrem faktisk og spiste en banan. Bedre nå 0 Siter
Gjest kylling44 Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Jeg smurte med en fet håndkrem faktisk og spiste en banan. Bedre nå Hva har bananen med tørre pupper å gjøre da?? Sorry.....kunne ikke dy meg :b 0 Siter
Gjest kløsegihjel Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Hva har bananen med tørre pupper å gjøre da?? Sorry.....kunne ikke dy meg :b Kanskje den inneholder kløestillende stoffer? 0 Siter
Gjest kløeren Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Kanskje den inneholder kløestillende stoffer? si ifra hvis du klør igjen så kan jeg hjelpe, med å klø. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Smør med Locobase Repair, Om ikke det hjelper, er det mulig du rett og slett har fått sopp. Det finnes det egne salver mot. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.