Dorthe Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Når jeg vil lese et innlegg der inne så vil jeg gjerne velge om jeg vil se alle innleggene på forumet eller bare det innlegget jeg trykker på. Altså som før hvor vi trykket se tråd. 0 Siter
Gjest Webmaster, Utv. Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 ''Når jeg vil lese et innlegg der inne så vil jeg gjerne velge om jeg vil se alle innleggene på forumet eller bare det innlegget jeg trykker på. Altså som før hvor vi trykket se tråd.'' Det er mulig å gå rett til tråden nå. 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. april 2007 Forfatter Skrevet 4. april 2007 Webmaster, Utv. skrev (På 4.4.2007 den 14.08): ''Når jeg vil lese et innlegg der inne så vil jeg gjerne velge om jeg vil se alle innleggene på forumet eller bare det innlegget jeg trykker på. Altså som før hvor vi trykket se tråd.'' Det er mulig å gå rett til tråden nå. Takk skal du ha ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.