Gå til innhold

Kan man tjene penger på dette?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Caloni Makaroni

Jeg synes jo det er litt suspekt når de ikke kan si hva det dreier seg om. Jeg vil anta det er noe innen salg.

Men det er sikkert greit hvis man ønsker å jobbe hjemmefra.

"Jeg synes jo det er litt suspekt når de ikke kan si hva det dreier seg om."

Det er også litt suspekt når de ikke klarer å skrive riktig på en "profesjonell" hjemmeside. Hjemme baserte, f.eks. Og "tøffeler".

"Jeg synes jo det er litt suspekt når de ikke kan si hva det dreier seg om."

Det er også litt suspekt når de ikke klarer å skrive riktig på en "profesjonell" hjemmeside. Hjemme baserte, f.eks. Og "tøffeler".

Det har du rett i. Jeg stusset også på det, men så har det jo blitt så alt for vanlig å ikke kunne skrive riktig...

Annonse

Gjest bakvendtland

Det har du rett i. Jeg stusset også på det, men så har det jo blitt så alt for vanlig å ikke kunne skrive riktig...

Jeg meldte meg på en sånn en gang, dvs jeg fylte ut alle punkter, men på slutten så jeg at man måtte betale for å være med, så da fylte jeg ikke ferdig ut og regnet med at da var jeg ferdig med det, men tror du ikke de ringte meg da?

Maste om hvor bra dette var osv og at jeg kunne jo ikke regne med å tjene noe uten å investere... Jeg tror det er sånn pyramidespill. Du kjøper deg inn- husker ikke om det var å kjøpe varer for f.eks. 4000? Så skulle du verve venner og når de hadde kjøpt for 4000 skulle du få en prosentvis andel av det, og de de vervet som kjøpte for 4000 skulle også gi deg en liten prosent osv...... og du kunne kjøpe flere produkter etterhvert....... Bare lureri... Egentlig er det de på toppen som håver inn penga.

Jeg meldte meg på en sånn en gang, dvs jeg fylte ut alle punkter, men på slutten så jeg at man måtte betale for å være med, så da fylte jeg ikke ferdig ut og regnet med at da var jeg ferdig med det, men tror du ikke de ringte meg da?

Maste om hvor bra dette var osv og at jeg kunne jo ikke regne med å tjene noe uten å investere... Jeg tror det er sånn pyramidespill. Du kjøper deg inn- husker ikke om det var å kjøpe varer for f.eks. 4000? Så skulle du verve venner og når de hadde kjøpt for 4000 skulle du få en prosentvis andel av det, og de de vervet som kjøpte for 4000 skulle også gi deg en liten prosent osv...... og du kunne kjøpe flere produkter etterhvert....... Bare lureri... Egentlig er det de på toppen som håver inn penga.

Ah, det forklarer jo mye. Skjønner ikke at folk er så dumme at de virkelig går på slikt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...