Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Pontiac

Har ikke vært så mye her inne i det siste.

Det har med DOLs forandringer å gjøre til en viss grad. Det ble for slitsomt å manøvrere her inne og forandringene ble for store til at jeg orket å bruke noe særlig tid her.

Selvom jeg ikke kom dit hen at jeg "vil ikke være her når dere gjør ting slik og DOL er så elendig".

Fort får man jo også en del annet å gjøre, pent vær, mye å gjøre på jobben før påske osv. :)

I dag var gleden stor når jeg kan se at forandringer igjen er gjort og at pop.upsen er borte og trådlistene kommer vertikalt.

Kjempefint at dere har endt opp med å lytte til flertallet. En må helt enkelt prøve andre ting i ny og ne og det kan man ikke bebreides for, men det synes nå at dere etter testperioder hører på flertallet og gjør de forandringer som der "kreves" i steden for bombastisk holde på første forandringene fordi "en må jo fornye seg".

Jeg er ikke at de som sitter her timesvis om gangen til vanlig, men det er svært behagelig å "trives" den tid er bruker her.

Synes dere virkelig er på vei til å finne en DOLsti som er god, oversiktig og behagelig å bruke.

Så takk til dere som står ansvarlig for dette og riktig god påske :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272264-takk-og-god-p%C3%A5ske/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pontiac

Trådlisten ble veldig smal og innleggene kommer under trådlisten, den gule fargen har heller ikke forsvunnet. Hva gjør jeg feil?

Det vet jeg desverre ikke Lurveline.

Hos meg IE (gubbens maskin og han vil ha IE :) er bredden på trådlisten bredere enn den var før tror jeg.

Svarene kommer også i god bredde på høyre side.

Har du prøvd det de andre sier om å logge deg helt ut, krysse vekk siden og så åpne DOL på nytt?

Har nesten akkurat kommer inn her selv så jeg har ikke fått prøvd ut særlig.

Var side fra forrige gang oppe hos meg og da var det som før, men etter at jeg krysset ned hele og åpnet opp igjen, og trykket på påskekurven da, så ble det slik.

:)

Det vet jeg desverre ikke Lurveline.

Hos meg IE (gubbens maskin og han vil ha IE :) er bredden på trådlisten bredere enn den var før tror jeg.

Svarene kommer også i god bredde på høyre side.

Har du prøvd det de andre sier om å logge deg helt ut, krysse vekk siden og så åpne DOL på nytt?

Har nesten akkurat kommer inn her selv så jeg har ikke fått prøvd ut særlig.

Var side fra forrige gang oppe hos meg og da var det som før, men etter at jeg krysset ned hele og åpnet opp igjen, og trykket på påskekurven da, så ble det slik.

:)

Jeg har også IE. Den eneste forandringen hos meg, er at svar til meg kommer opp på denne siden og ikke som popup. Men innleggene kommer fortsatt under trådlisten.

Ser noen skriver om å slette noe som heter cache, hvordan gjør jeg det?

Gjest Pontiac

Jeg har også IE. Den eneste forandringen hos meg, er at svar til meg kommer opp på denne siden og ikke som popup. Men innleggene kommer fortsatt under trådlisten.

Ser noen skriver om å slette noe som heter cache, hvordan gjør jeg det?

Start - kontrollpanel - alternativer for internet og slett leserlogg (vær obs på at alle passord etc. du har liggende som kommer opp automatisk forsvinner)

Tror det kan være noe kanskje.

Start - kontrollpanel - alternativer for internet og slett leserlogg (vær obs på at alle passord etc. du har liggende som kommer opp automatisk forsvinner)

Tror det kan være noe kanskje.

Ingen forandring da heller. Jeg har IE 7 og der får jeg velge hva som skal slettes, lot være å slette passord og skjema.

Sånn det er nå så er det mye verre enn før, det er så smalt her at jeg må scrolle frem og tilbake hele tiden.

Annonse

Gjest Pontiac

Ingen forandring da heller. Jeg har IE 7 og der får jeg velge hva som skal slettes, lot være å slette passord og skjema.

Sånn det er nå så er det mye verre enn før, det er så smalt her at jeg må scrolle frem og tilbake hele tiden.

Rart det der, har den siste IE her også.

Da får jeg bare håper at noen andre pckyndige kan hjelpe deg.

Oppløsning på skjermen, har det noe å si?

Har du prøvd å slette logg og midlertidig internettfiler? Det ligger under verktøy og alternativer for internett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...