Gjest Vekten87 Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 skal til dyreparken i kristiansand i sommer.. noen som har noen gode overnattingstips, hytte ev hotel? har med en unge på 1 og en gravid i 6 mnd ca.. dette er i juli.. er det fult over alt ta? noen nettsider som kan besøkes?? er dårlig på å eite etter slikt.. takk:) 0 Siter
ruskesnusk Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Dyreparken har hytter. De har også overnattingsmuligheter i Kardemommeby. Ellers er det to hoteller der. Rica-som er bygget som en Noahs ark og har utsikt mot parken og Kaptein Sabeltanns verden og Quality som ligger på den andre siden av E18 og i gangavstand fra parken. http://www.dyreparken.com/index.jsp?c=58867 0 Siter
fremtidsrettet Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 bare en advarsel. Styr unna romutleie i traktene nord for byen mot Evje. For noen år tilbake trodde jeg at jeg hadde en avtale. Da vi kom ble vi møtt av en meget sur dame og fullt belegg ! Husker ikke lenger navn/adresse - det har jeg fortrengt. Derimot går det an å ligge på hotell i Arendal. Det er et stykke unna, men vi fikk en fin pakkepris der for et par år siden. Fem netter for det du får 2 i Kr.sand. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.