Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Webmaster, Utv.

''Går det an å få en prikk foran startinnleggene på 100 nyeste? Nå står alle uten prikker, så man ser ikke hva som er starten på en ny tråd.''

Kanskje. I første omgang så må listen tilpasses begge "skins" på en bedre måte. De fleste tråder er normalt lett å identifisere ved mangel på "Re:" før emne.

''Går det an å få en prikk foran startinnleggene på 100 nyeste? Nå står alle uten prikker, så man ser ikke hva som er starten på en ny tråd.''

Kanskje. I første omgang så må listen tilpasses begge "skins" på en bedre måte. De fleste tråder er normalt lett å identifisere ved mangel på "Re:" før emne.

Det er lettere å se en prikk enn en manglende "Re:". :)

Gjest Webmaster, Utv.

Det er lettere å se en prikk enn en manglende "Re:". :)

''Det er lettere å se en prikk enn en manglende "Re:". :)''

Kanskje, men det er slik det er akkurat nå. Dette kommer nok til å endres, men antageligvis ved merking av meldinger på generisk måte (f.eks. via symboler som trådstart, "fersk", svar til deg osv) og ikke ved å reintrodusere prikker.

''Det er lettere å se en prikk enn en manglende "Re:". :)''

Kanskje, men det er slik det er akkurat nå. Dette kommer nok til å endres, men antageligvis ved merking av meldinger på generisk måte (f.eks. via symboler som trådstart, "fersk", svar til deg osv) og ikke ved å reintrodusere prikker.

Ok, var det så vanskelig å si det med en gang, da? :)

Gjest Webmaster, Utv.

Ok, var det så vanskelig å si det med en gang, da? :)

''Ok, var det så vanskelig å si det med en gang, da? :)''

Det er ikke vanskelig å si det, men det er ikke jeg som har siste ordet mht. hva vi skal gjøre og ikke og vil dermed ikke love noe jeg ikke kan holde. Hva jeg ønsker og hva som faktisk skjer er to forskjellige ting.

Annonse

''Ok, var det så vanskelig å si det med en gang, da? :)''

Det er ikke vanskelig å si det, men det er ikke jeg som har siste ordet mht. hva vi skal gjøre og ikke og vil dermed ikke love noe jeg ikke kan holde. Hva jeg ønsker og hva som faktisk skjer er to forskjellige ting.

Ok, blir bare så frustrert når man aldri kan få noe konkret svar på hva som skjer med denne siden. Det kan du overbringe til dem som har ansvaret for det. :)

Gjest Webmaster, Utv.

Ok, blir bare så frustrert når man aldri kan få noe konkret svar på hva som skjer med denne siden. Det kan du overbringe til dem som har ansvaret for det. :)

''Ok, blir bare så frustrert når man aldri kan få noe konkret svar på hva som skjer med denne siden. Det kan du overbringe til dem som har ansvaret for det. :)''

Det finnes ikke noen konkrete planer/tidslinjer som vi kan gå ut med nå, men det finnes mange ideer, folk med forskjellige meninger, tilgjengelige ressurser og budsjetter :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...