Gjest eksamenstid og slit Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Driver med bacheloroppgaven min. I den forbindelse trenger jeg konsentrasjon og overskudd, både til skriftilig og muntlig. Har du tips for kosttilskudd som virker godt i denne tiden det stormer som verst. Har litt dårlig konsetrasjon i perioder og føler hukommelse svikter litt dessverre. 0 Siter
baby-san Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Det er veldig greit å ta lecitin-preparat i forbindelse med eksamer,du kan spørre på apoteket eller helsekost butikk. Det gir beste resultater når man begynner å ta det litt før forventet lesetid, slik at det oppnår et viss nivå i kroppen. Lecitin stimulerer alt det som hjerne trenger til å lære effektivt. Det er også bra å spise alt slags nøtter og tørket frukt, som har lignende effekt men ikke så konsentrert form. Lykke til med oppgaven! 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 omega-3- som er en fin flerumettet fettsyre. Tror generelt at hjernen (og blodomløpet) har godt av tilskudd av flerumettede fettsyrer. 0 Siter
Gjest lykke til Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Gerimax ginseng, jeg merket virkning etter to uker. Gå turer, spis sunt, tren litt, gjør litt yoga, ta lesepauser. 0 Siter
bouenas Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Chisandra (tror jeg det heter), kjøpes i helsekostbutikk, virker stimulerende og stressdempende. 0 Siter
nick Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Jeg forsøkte rosenrot, og den fungerte utrolig bra mht konsentrasjon og energi. Jeg har ved flere anledninger forsøkt Ginseng, men det funker overhodet ikke for meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.