Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Først vil jeg si at jeg er så utrolig glad for å ha fått tilbake den vertikale inndelingen igjen, at jeg har ikke ord :) Tusen, tusen hjertelig takk for det.

Jeg er også glad for at gulfargen er borte. Nå er det godt å være på DOL igjen.

Flott at "svar til meg" ikke kommer som pop-up lenger også.

Alt i alt er jeg storfornøyd igjen :)

Men det er et par småtterier jeg fremdeles kunne tenke meg å endre på.

Det første er at det hadde vært kjekt om linken til "Svar til meg" også kunne ligge på "Min side".

Det andre er at det kan være litt vanskelig sånn i farten å skille på innleggsoverskrift og signatur når man ser på trådlisten. Hadde det vært mulig å ha f.eks. signaturen i kursiv eller overskriften i fet eller noe i den duren?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272350-bare-litt-sm%C3%A5plukk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En liten småplukk fra meg også...

Når man er på 100 nyeste og klikker på linken til "Tråd" så kommer man ikke til hovedinnlegget, men til det innlegget man trykket på "Tråd" i - fra 100 nyeste *tegne og forklare*

Jeg syns det var mer oversiktlig før, da man kom til hovedinnlegget :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...