Gå til innhold

Påskekurven virker ikke !!

Anbefalte innlegg

Gjest miss orange

Hos meg virket det EN gang. Neste gang jeg kom inn hit var det som før. Og nå har jeg trykket på påskekurven ørten ganger og gått tilbake til forum. Ikke noe skjer!

Hva gjør jeg eventuelt feil? Har også prøvd F5 etterpå (før tilbake til forum) som noen her nevnte.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/272403-p%C3%A5skekurven-virker-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest miss orange

Når du har logget inn på dol så trenger du ikke trykke på kurven om du hadde vertikalt oppsett sist du var inne.

Jøss, NÅ virket det plutselig. Merkelig. Men det var jo bra. Har logget ut og inn et par ganger, og oppsettet er fortsatt der. Får håpe det holder seg nå da!

Gjest miss orange

Når du har logget inn på dol så trenger du ikke trykke på kurven om du hadde vertikalt oppsett sist du var inne.

Nå fant jeg ut hvorfor det ikke virket. Jeg måtte logge meg inn for å få det til å virke når jeg gikk inn på DOL. Før jeg logget meg inn var det feil oppsett. Etter innlogging riktig. Jeg har aldri pleid å logge meg inn før jeg skal skrive eller svare på innlegg jeg. Nå må jeg altså gjøre det til en vane da. Må en logge ut også da, eller holder det å lukke DOL. *blond*

Nå fant jeg ut hvorfor det ikke virket. Jeg måtte logge meg inn for å få det til å virke når jeg gikk inn på DOL. Før jeg logget meg inn var det feil oppsett. Etter innlogging riktig. Jeg har aldri pleid å logge meg inn før jeg skal skrive eller svare på innlegg jeg. Nå må jeg altså gjøre det til en vane da. Må en logge ut også da, eller holder det å lukke DOL. *blond*

Det holder at du lukker, du blir da automatisk avlogget.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...