Gå til innhold

Tålmodigheten er i ferd med å ta slutt...

Anbefalte innlegg

mumitrollet

Hei, jeg er kanskje ikke den som har skrevet flest innlegg, men har vært innom så å si daglig de siste 7-8 årene. Siden den siste omleggingen er jeg sjelden innom, synes det er utrolig knotete og mye trykking, scrolling osv for å lese tråder. Trådliste/forrige tråd/neste tråd oppfører seg merkelig og jeg mister rett og slett tålmodigheten. Gidder ikke mer etter få minutter, stikker bare innom for å se om ting er ordnet på. Har inntrykk av at det er flere som meg, som er i ferd med å "fade ut" herfra. Jeg er på søken etter andre forum, men det er jo på DOL jeg hører "hjemme".

Kjære web-folk, kan dere ikke gi oss tilbake den ganle sideinndelingen? Den var nemlig helt fin, bortsett fra at lesefeltet var litt for smalt.

Fortsetter under...

Gjest sjøstjerna

Hei mumitrollet.

Har du fått med deg at du selv kan justere til vertikal deling? Logg inn. Gå på ...var det min side?? Hjelp dere andre!!

I alle fall, der er en påskekurv. Trykk på den. Og evt F5. Og dermed har du vertikal oppsett.

Neste gang du kommer på dol- logg inn- og vips så har du det vertikale oppsettet.

:-)

Webbis har hørt på oss!!!

Hvis du går til min side (du må logge deg inn først), så finner du en påskekurv. Den kan du trykke på, og så får du tilbake den vertikale inndelingen.

Det er helt flott, nesten som før bare med bredere skjerm! Kunne det blitt mer perfekt??

Så kom tilbake og kos deg sammen med oss, mumitrollet :)

Hvis du går til min side (du må logge deg inn først), så finner du en påskekurv. Den kan du trykke på, og så får du tilbake den vertikale inndelingen.

Det er helt flott, nesten som før bare med bredere skjerm! Kunne det blitt mer perfekt??

Jo men når jeg har vertikal deling og trykker på innlegg i svar til meg så får jeg ikke opp trådlisten...bare akkurat det ene svaret. Får jeg lyst til å lese hele tråden må jeg først finne ut hvilket forum det er skrevet på. Etterpå må jeg lete igjennom alle innleggende. Det er HELT vanvittig og selvfølgelig ikke noe jeg gidder å holde på med.

Jo men når jeg har vertikal deling og trykker på innlegg i svar til meg så får jeg ikke opp trådlisten...bare akkurat det ene svaret. Får jeg lyst til å lese hele tråden må jeg først finne ut hvilket forum det er skrevet på. Etterpå må jeg lete igjennom alle innleggende. Det er HELT vanvittig og selvfølgelig ikke noe jeg gidder å holde på med.

Bak selve svaret står det [tråd]. Når du klikker på det, kommer hele trådlisten opp.

Annonse

åååååå tusen takk! Hehe jeg var skikkelig forbanna på dette...Dette forandrer mye!!!!

Jeg så at du skrev det samme inne på egetforum, men jeg ville ikke rettlede deg der, for jeg følte at jeg allerede hadde overnattet i et pinnsvinhi;-)

Står det ikke i klammer etter innleggstittel [Tråd]?

Det gjør det hos meg. Trykker jeg der, så kommer hele tråden opp.

Webbis har glemt å da oppdatere hvilket forum vi er på helt oppe til høyre (Velg Forum), så litt forvirrende kan det være om man prøver å orientere seg videre.

Men jeg har i alle fall ingen problemer med å komme til tråden.

Jeg så at du skrev det samme inne på egetforum, men jeg ville ikke rettlede deg der, for jeg følte at jeg allerede hadde overnattet i et pinnsvinhi;-)

hehe...jeg har forholdt meg nokså nøytral jeg. Jeg er på dol når jeg vil snakke enten om bestemte temaer, eller spørre en fagperson.Og på eget når jeg vil skravle. Jeg likte blandingen jeg slik det var på dol før. Den gjengen på eget er jo noen skravlebøtter, bakdelen med slike små forum er at brukermassen blir liten og det samme gjentar seg litt. Derfor hadde det i mine øyne vært hyggeligst om alle var på ett forum. Men selvsagt er det fritt valg. Jeg har valgt å kikke litt innom begge steder.:-)

Står det ikke i klammer etter innleggstittel [Tråd]?

Det gjør det hos meg. Trykker jeg der, så kommer hele tråden opp.

Webbis har glemt å da oppdatere hvilket forum vi er på helt oppe til høyre (Velg Forum), så litt forvirrende kan det være om man prøver å orientere seg videre.

Men jeg har i alle fall ingen problemer med å komme til tråden.

hehe morsan har gjort meg oppmerksom på det og nå er jeg meget fornøyd;-)

• 2 uker senere...

Flott! Nå er det bedre. Får gi DOL en sjanse til, da...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...