Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle dere på doctor online.

Er ofte inne her å leser på de forskjellige innleggene. Virker som om alle er virkelig glade i hverandre, og støtter hverandre. Og det er jo flott å ha en plass der man kan få et lite "push" når man er langt nede.

Jeg prøver å sette ord på mine egne tanker, men det er ikke bestandig det er like lett.

Jeg har for tiden så rare tanker, eller jeg har vel ikke noen tanker i det hele tatt (føles det som).

Har nettopp vært på kirkegården å rydda på mamma sin grav, ryddet etter vinteren. Skal kjøpe blomster å plante ned. Det er så tomt overalt. Huset er så stort. Mye større enn det har vært før. Jeg føler at jeg ikke passer inn i dette huset. Huset som mamma bestandig har holdt i orden. Hennes hus.

"Jeg tenker på den gangen du stod på kjøkkenet sammen med veninna mi. Du gråt fordi jeg spiste ingenting. Unnskyld for alle plagene jeg har gitt deg mamma. Det var så mye jeg ville si til deg, men det ble ikke tid".

Mamma er det mest fantastiske mennesket som jeg har kjent. Hun skjønte så mye uten at jeg trengte å si noe. Savner henne.

Måtte bare skrive ned dette. Har liksom ingen å prate med. Ikke om slike ting. Trøster meg ofte med maten. Spiser kjempemasse.Slipper å tenke så mye da. Etter at jeg er kvitt maten, er jeg så sliten at jeg kan sove lenge. Vet jeg ikke kan holde på slik så lenge, men det tenker jeg ikke på nå. Håper bare det går bra på examensdagene i neste uke.

*Klemmer alle her inne som vil ha en klem* Håper det går bra med dere.

(det ble visst et litt merkelig innlegg dette)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27270-tunge-tanker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg vet ikke hvordan det er å miste en mor som du har gjort, men jeg vet hvordan det er å ha en mor som aldri er der for meg når jeg trenger det..det høres ut i fra innlegget ditt at hun er en som brydde seg veldig om deg, så jeg kan skjønne at du savner henne veldig..

bare lurte på noe, får du hjelp for spiseforstyrrelsen din?

som du skrev, så er vi her for å støtte hverandre..forumet er bra på den måten..man sier i fra når folk skriver upassende innlegg, eller om noen går over streken..stort sett er det veldig bra her..jeg har blitt kjent med mange her, og på psykiatri forumet..og blitt glad i dem uten en gang å ha møtt dem..det er mennesker jeg liker, mennesker som faktisk kan være glad i meg uten å ha sett meg..utseendet betyr ingenting..

*klem tilbake*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27270-tunge-tanker/#findComment-111453
Del på andre sider

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære Friggy! Du sliter nok med savnet, sorgen over at din mor ikke lever lenge. Det er viktig å gi seg tid til sorgarbeidet, både positive og negative tanker knyttet til din mor. Likevel er det ofte godt å få dele disse minnene, savnet med andre. Synes det er fint at du kan bruke nettet,- men håper du kan klare å se at vi ikke kan dekke alle dine behov. Håper du velger, har muligheten til å kontakte noen som du har tillit til for å kunne få dele noen av dine vanskelige tanker og følelser, lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27270-tunge-tanker/#findComment-111537
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...