AnonymBruker Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars Hva gjør du der? Er det et sted du trives? Hva er bra og hva er ikke isåfall? Skal begynne der snart. Anonymkode: ab787...2a5 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars Her er det ikke fontene hus men dagsenter, syns det er en dårlig ide at det heter rus og psykisk helse nå. Ingen god ide og blande rus med psykisk helse så nei der går jeg ikke mer. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva gjør du der? Er det et sted du trives? Hva er bra og hva er ikke isåfall? Skal begynne der snart. Anonymkode: ab787...2a5 Hvorfor skal du gå dit, hva er målet ditt med deltagelsen der? Anonymkode: 749a2...86c 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Jeg har brukt det mest til å sitte med skolearbeid de siste årene. Også hatt såkalt overgangsarbeid )man får prøve seg i jobb på ordinær kontrakt)). Hatt noe tillitsverv der og opp igjennom. Er mindre der nå, da miljøet dessverre har tapt seg i tillegg til at jeg føler jeg har fått det jeg kan få ut av det - utover å bruke det som «lesesal». 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.