Gå til innhold

Dorthe

Anbefalte innlegg

Gjest Liza i London
Skrevet

Jeg trenger aa sporre deg om noe.

Har du anonym mail adr som du kan legge ut her, eller kan du sende adr din til meg [email protected]

Skrevet

Long time no see....ser du er våken, og ville bare sende en liten hilsen. Håper alt er vel "over there", og at dere har hatt en brukbar påske.

Etter hva jeg kan huske fra min tid i England, overgår engelskmennene de fleste når det gjelder påskestas...ja både den spiselige og den mindre spiselige.

Savner også store bunter påskeliljer til en slikk og ingenting. Drømmer ofte om våren i England.

Ha det riktig godt til neste korsvei :-)

Gjest Liza i London
Skrevet

Long time no see....ser du er våken, og ville bare sende en liten hilsen. Håper alt er vel "over there", og at dere har hatt en brukbar påske.

Etter hva jeg kan huske fra min tid i England, overgår engelskmennene de fleste når det gjelder påskestas...ja både den spiselige og den mindre spiselige.

Savner også store bunter påskeliljer til en slikk og ingenting. Drømmer ofte om våren i England.

Ha det riktig godt til neste korsvei :-)

Hi!

Vi har virkelig sommer, paasken var varmere enn i Spania! :)

og joda, alt fulgte god, gammel paaskeoppskrift....bortsett fra at vi ogsaa hadde lange, dovne dager paa stranden (og utepils paa puben)

haaper det staar bra til med deg!

Skrevet

Hi!

Vi har virkelig sommer, paasken var varmere enn i Spania! :)

og joda, alt fulgte god, gammel paaskeoppskrift....bortsett fra at vi ogsaa hadde lange, dovne dager paa stranden (og utepils paa puben)

haaper det staar bra til med deg!

Stranden??? Jeg emigrerer på flekken!!!

Skrevet

Kan du være forsiktig på veiene neste helg?

Skal gjøre storbyen utrygg noen dager! :-P

Gjest Liza i London
Skrevet

Kan du være forsiktig på veiene neste helg?

Skal gjøre storbyen utrygg noen dager! :-P

Skjoenner ikke hva du mener :)

Hvis du vil, kan jeg godt kjoere deg\ dere rundt....det blir mye mer spennende enn aa bruke undergrunn, buss etc

Skrevet

Skjoenner ikke hva du mener :)

Hvis du vil, kan jeg godt kjoere deg\ dere rundt....det blir mye mer spennende enn aa bruke undergrunn, buss etc

Ehm, spennende ja.... Skal ringe hvis det blir kjedelig..! :_)

Gjest xbellax
Skrevet

Ehm, spennende ja.... Skal ringe hvis det blir kjedelig..! :_)

jeg kan kjøre deg :) jeg drar dit for helgen, london du skal til?

Skrevet

jeg kan kjøre deg :) jeg drar dit for helgen, london du skal til?

Ehm, alvorlig, skal du til london i helgen??????????

*hjelp*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...