Koja Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Jeg har time i morra med arbeidsrådgiver fra NAV, men vet ikke hvor jeg skal møte opp. Noen som tilfeldigvis vet hvor man skal møte opp? Jeg tilhører Frogner Nav. Veldig glad for svar! 0 Siter
Gjest lillee_my88 Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Du skal møte på nav-kontoret og henvende deg i skranken, si at du skal møte noen der kl sånn og sånn. Kan ikke hjelpe deg med hvor ditt kontoret er, men sjekket nav.no? og sjekket gulesider.no, man finner det meste på kartsøk der . 0 Siter
Koja Skrevet 10. april 2007 Forfatter Skrevet 10. april 2007 Du skal møte på nav-kontoret og henvende deg i skranken, si at du skal møte noen der kl sånn og sånn. Kan ikke hjelpe deg med hvor ditt kontoret er, men sjekket nav.no? og sjekket gulesider.no, man finner det meste på kartsøk der . Tusen takk! 0 Siter
Koja Skrevet 11. april 2007 Forfatter Skrevet 11. april 2007 Du skal møte på nav-kontoret og henvende deg i skranken, si at du skal møte noen der kl sånn og sånn. Kan ikke hjelpe deg med hvor ditt kontoret er, men sjekket nav.no? og sjekket gulesider.no, man finner det meste på kartsøk der . Tusen takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.