Gå til innhold

Permanent fjerning av kjønnshår


Gjest Shavy

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er mann og ønsker å fjerne kjønnshårene permanent. Vil det påvirke mine barn psykisk at jeg ikke har kjønnshår? Shavy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor i all verden vil du gjøre noe sånt!? Jeg hadde fått hetta om mannen min konstant var glattbarbert nedentil - ordentlige menn har kroppshår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, om det vil påvirke barna dine psykisk at du går rundt som en baby? Nei, det tror jeg ikke.

Men jeg hadde friket ut hadde jeg skullet være intim med deg.

Huff, mannfolk skal ha hår!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt nysgjerrig. Hvordan har du tenkt til å gjøre det? Nå er ikke jeg noe fan av å fjerne alt, men kunne selv tenkt meg å fjerne en del "overflødig" hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt nysgjerrig. Hvordan har du tenkt til å gjøre det? Nå er ikke jeg noe fan av å fjerne alt, men kunne selv tenkt meg å fjerne en del "overflødig" hår.

Hei Speak

Jeg har tenkt å fjerne de med laser. Det er flere steder i Oslo det er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Speak

Jeg har tenkt å fjerne de med laser. Det er flere steder i Oslo det er mulig.

Husker jeg sjekket det for en del år tilbake. Kjempedyrt. Måtte ha mange behandlinger og måtte forvente å betale nesten 10.000 for å fjerne hår på bikinilinjen...

Det skal også være relativt vondt, men det overlever man sikkert:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker jeg sjekket det for en del år tilbake. Kjempedyrt. Måtte ha mange behandlinger og måtte forvente å betale nesten 10.000 for å fjerne hår på bikinilinjen...

Det skal også være relativt vondt, men det overlever man sikkert:-)

4000 har det kostet meg, og det holder fortsatt. Men det er bare bikinilinjen, ikke alt. Jeg ville aldri tatt alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4000 har det kostet meg, og det holder fortsatt. Men det er bare bikinilinjen, ikke alt. Jeg ville aldri tatt alt.

Det var ikke ille. Jeg har heller ikke ønske om å fjerne alt, men noe "rægg" er det greit å bli kvitt.

Hvor mange behandlinger måtte du ta? Og når gjorde du det? (Om du akkurat har gjort det så er det jo ikke så rart at det holder, men om det er en stund siden så er jo dette en liten garanti)

Hadde jo ønsket å fjerne håret på leggene også, men da snakker vi nok om andre summer......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke ille. Jeg har heller ikke ønske om å fjerne alt, men noe "rægg" er det greit å bli kvitt.

Hvor mange behandlinger måtte du ta? Og når gjorde du det? (Om du akkurat har gjort det så er det jo ikke så rart at det holder, men om det er en stund siden så er jo dette en liten garanti)

Hadde jo ønsket å fjerne håret på leggene også, men da snakker vi nok om andre summer......

Fire behandlinger, det er tre år siden den siste. Det har kommet et par småhår som greit nappes med pinsett.

Jeg har også lyst til å ta leggene, men som du sier, der snakker vi om andre beløp. Det er heller ikke like plagsomt, der kan det jo vokses med godt resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire behandlinger, det er tre år siden den siste. Det har kommet et par småhår som greit nappes med pinsett.

Jeg har også lyst til å ta leggene, men som du sier, der snakker vi om andre beløp. Det er heller ikke like plagsomt, der kan det jo vokses med godt resultat.

Takk for svar. Høres jo lovende ut.

Skal sjekke opp dette. Litt avhenging av hvor de gjør det. Om jeg må kjøre langt er det litt pes....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gro Isachsen, Sexolog

Tviler på at de vil påvirkes på en annen måte enn at de tror det skal være slik. Dersom du forklarer at det er vanlig med kroppshår på kjønnet før de kommer I puberteten selv, slik at de ikke tror det er noe galt når kjønnshårene begynner å gro (når de kommer I rette alderen), har de neppe vondt av å se sin far uten slik behåring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hushora

Hei Speak

Jeg har tenkt å fjerne de med laser. Det er flere steder i Oslo det er mulig.

Permanent altså? Alt blir borte for ever?? Hørtes nesten fristende ut.. Går det an for jenter også -over hele fjela for å si det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Permanent altså? Alt blir borte for ever?? Hørtes nesten fristende ut.. Går det an for jenter også -over hele fjela for å si det sånn?

Det er mer vanlig at jenter fjerner kjønnshåret permanent. 3 av 4 som fjerner det er jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man har veldig mye da -er det mulig å fjerne dette permanent også?

Det er ingen problem å fjerne mye kjønnshår permanent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...