Gjest huffhuff Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Har akkurat runda 30 og begynner å få endel grå hår på sidene av hodet, fryktelig flau over det he he, høres kanskje barnslig ut men syns ikke det er moro ser eldgammel ut. Er ikke normalt å få grått hår så tidlig? sølvrev før jeg er 32 sikkert 0 Siter
meg__123! Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Kommer an på personen det.. noen får det når de er 20 andre når de er 50.. 0 Siter
morsan Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Kommer an på personen det.. noen får det når de er 20 andre når de er 50.. Og noen når de er bare 14 år, slik som han Taylor Hicks som vant en runde med Idol i USA..... 0 Siter
bouenas Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Jeg hadde en hel del grå hår før jeg fylte 30. På 5 år har det økt en del, ja, men er ikke sølvrev enda. Dessuten finnes det jo hårfarge ;o) Min mor begynte å få grå hår da hun var sånn mellom 55 og 60 år, så har ikke arvet mine gråe hår fra henne, nei! 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Det er ganske tidlig, men jeg vet om folk som har blitt grå før 25år også.... Selv oppdaget jeg mine første grå forrige uke når jeg var hos frisøren... Jeg er 40. Nå skal jeg stripe håret mitt og da drukner de i mengden 0 Siter
morsan Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Det er ganske tidlig, men jeg vet om folk som har blitt grå før 25år også.... Selv oppdaget jeg mine første grå forrige uke når jeg var hos frisøren... Jeg er 40. Nå skal jeg stripe håret mitt og da drukner de i mengden Jeg har også oppdaget de første grå nå, men jeg skal ikke si hvor de er hen! *grøss* 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Jeg har også oppdaget de første grå nå, men jeg skal ikke si hvor de er hen! *grøss* Haha, ja der er de også Huffameg 0 Siter
morsan Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Haha, ja der er de også Huffameg Har du forresten sett den episden der hun blonde i sex og singelliv (litt navnejernteppe nå) bestemmer seg for å la dusken vokse ut igjen pga at den nye kjæresten foretrekker "full bush"? Ihvertfall: Til sin store forskrekkelse oppdager hun at hun har fått noen grå hår, så hun bestemmer seg for å farge. Det blir særdeles mislykket, og hun ser ut som Bozo the Clown;-) 0 Siter
Babette Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Jeg har også oppdaget de første grå nå, men jeg skal ikke si hvor de er hen! *grøss* Ja, sånn kan det gå, gamla! (Den var ikke dum). 0 Siter
morsan Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Ja, sånn kan det gå, gamla! (Den var ikke dum). :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Har du forresten sett den episden der hun blonde i sex og singelliv (litt navnejernteppe nå) bestemmer seg for å la dusken vokse ut igjen pga at den nye kjæresten foretrekker "full bush"? Ihvertfall: Til sin store forskrekkelse oppdager hun at hun har fått noen grå hår, så hun bestemmer seg for å farge. Det blir særdeles mislykket, og hun ser ut som Bozo the Clown;-) *lol* Har ikke sett den såå viktig er det ikke for meg at jeg må farge der hehe 0 Siter
fresja Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 *lol* Har ikke sett den såå viktig er det ikke for meg at jeg må farge der hehe Jeg trodde at de hårene ble grå mye senere eller aldri. 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Jeg trodde at de hårene ble grå mye senere eller aldri. Det er nok veldige variasjoner også på dette området. Jeg fikk det første for et drøyt år siden Men det er verre å bli grå på toppen synes jeg..... 0 Siter
fresja Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Det er nok veldige variasjoner også på dette området. Jeg fikk det første for et drøyt år siden Men det er verre å bli grå på toppen synes jeg..... Ser også menn med grått hår og rødt skjegg og omvendt! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Vet ikke hva som er vanlig, jeg blir 44 i dag og har aldri funnet et eneste grått hårstrå mens venninnene mine som er ett år eldre har farga håret på årevis allerede. 0 Siter
Gjest Rinja Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Jeg er jente 37, er mørk i håret ...begynte å få små grå for et par år siden, og har farget håret siden da. Har røyka siden jeg var 14 år.....En blir hvist fortere grå og rynkete av det.... (Har sluttet å røyke i 14 dager nå da ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Jeg er jente 37, er mørk i håret ...begynte å få små grå for et par år siden, og har farget håret siden da. Har røyka siden jeg var 14 år.....En blir hvist fortere grå og rynkete av det.... (Har sluttet å røyke i 14 dager nå da ) Pøh, jeg har røyka i alle år og jeg er mye eldre enn deg og jeg har ikke så mange grå hår. Lot være å bleike det i fjor for å sjekke og det var ikke så mye, 0 Siter
Gjest hipp hipp Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Vet ikke hva som er vanlig, jeg blir 44 i dag og har aldri funnet et eneste grått hårstrå mens venninnene mine som er ett år eldre har farga håret på årevis allerede. ...hvis du blir 44 i dag, sier jeg bare hipp, hipp med dagen ... 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Jeg nærmer meg 40 og har en del grå hår fått ja. Farget det før jul, men min kjære så ikke forskjell engang. ) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 ...hvis du blir 44 i dag, sier jeg bare hipp, hipp med dagen ... Takk takk! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.