Gjest Håper noen kan svare Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Hei, Jeg har lyst til å jobbe som bank kasserer. Skal jeg da henvende meg direkte til banken? Lønner det seg? Har lyst til å starte som bank kasserer og etterhvert bli til kunde behandler. Skal ta økonomi som deltids studium ved siden av. 0 Siter
Gjest Orddeling Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Før du sender inn en evt. søknad, bør du lære deg å skrive. Det skrives bankkasserer, kundebehandler og deltidsstudium. 0 Siter
Gjest Håper noen kan svare Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Før du sender inn en evt. søknad, bør du lære deg å skrive. Det skrives bankkasserer, kundebehandler og deltidsstudium. Ja vel... 0 Siter
Lisabeth Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Nå er det snart tid for sommerjobb. Kanskje det kan være en innfallsport for deg? Ta en ringerunde til aktuelle banker, eller meld deg på et vikarbyra. 0 Siter
fresja Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Får du jobb i bank, kan du ta utdanning internt gjennom bankakademiet. Jeg regner med det er gratis. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.