Gjest veldigusikkernåja Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Hei. Jeg har brukt hormonspiral i snart 8 år tilsammen, først 5 år, så fikk jeg ny som jeg nå har hatt i 3 år. Nå har det seg sånn at jeg er såååå babysjuk, har to barn fra før på snart 8 og 10. Min nye mann har ei jente på 9. Nå har vi prata om å få en ilag, vi har vært sammen i to år. Jeg har vært veldig skeptisk til å begynne på nytt igjenn nå når de andre barna har blitt så store, og flinke og selvstendige...Huff jeg vet ikke hvordan det vil bli å begynne på nytt igjenn. Noen andre som har en "attpåklatt" og erfaring.. jeg er 33 år (imårra..) og han er 35. Blir vi noen gamling-foreldre.. Og hvor lang tid ca. tar det før man blir gravid når man tar ut spiralen? Vet at dette kanskje passer bedre under graviditet eller noe, men jeg får kanskje flere svar her. 0 Siter
Gjest vihartrebarn Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 vi har to barn som var eldre en deres da vi fikk vårt 3 barn, jeg tror jeg kan si at for alle oss er minstemann en stor gave. vi hadde ikke tenkt å få flere en de to, men plutselig meldte det bare seg en til . min mann ville vi skulle ta abort, men det klarte ikke jeg. og godt var det, vi storkoser oss med vår kjære minstemann. vi har mye bedre tid og koser oss med minstemann. men nå føler jeg at vi har nok barn, han settet på en måte et sikkert punktum for flere barn. jeg tror jeg hadde det litt som deg, tankene var der - men vi hadde det jo så godt. det eneste jeg kan si som er litt slisomt og krever planlegging. er feriene våre, med tre barn med stor aldersforskjell kan det være problemer. vi prøver å løse det slik at alle har fått oppleve noe som passer dens alder. det betyr at vi ofte må skille lag litt enkelte dager. dette er min erfaring med å få en etterpå sleng. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.