Koja Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Hvordan søker jeg på Xfil? Blir jeg medlem av SIO dersom jeg tar dette studie? 0 Siter
morsan Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Det skrives Ex Phil, forkortelse for examen philosophicum. Pørv å google på det og se hva du finner ut. Noen tilfeldige linker som jeg ikke har sjekket ut, men som ser ut til å kunne gi deg svar: http://www.exphil.ntnu.no/ http://www.uio.no/studier/kvalitetsreform/exphilexfac.html 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Nå trodde jeg et øyeblikk at du skulle lete i FBI-filer- ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Nå trodde jeg et øyeblikk at du skulle lete i FBI-filer- ;-) *S* tanken slo meg også:-) 0 Siter
Gjest Polio Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Vet du hva det studiet egentlig går ut på eller, siden du ikke engang klarer å stave det riktig og da tydeligvis ikke vet hva det står for??? Kanskje du er en av de som bare har hørt at det er mange som tar dette, og synes det høres kult ut? Greit å vite hva det er, før man søker seg inn på et studium:-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Vet du hva det studiet egentlig går ut på eller, siden du ikke engang klarer å stave det riktig og da tydeligvis ikke vet hva det står for??? Kanskje du er en av de som bare har hørt at det er mange som tar dette, og synes det høres kult ut? Greit å vite hva det er, før man søker seg inn på et studium:-) En kompis av meg som var med i den nærradioen jeg var redaktør for intervjuet ei dame med ansvar for det som den gang het Friundervisningen om kurs de skulle ha den følgende høsten. To av kursene var akravellmaling og eksamen filosikum. Jeg var tekniker den kvelden og hadde latteranfall med jevne mellomrom utover hele kvelden. Priste meg lykkelig fordi jeg ikke skulle i studio den kvelden... 0 Siter
Koja Skrevet 13. april 2007 Forfatter Skrevet 13. april 2007 Vet du hva det studiet egentlig går ut på eller, siden du ikke engang klarer å stave det riktig og da tydeligvis ikke vet hva det står for??? Kanskje du er en av de som bare har hørt at det er mange som tar dette, og synes det høres kult ut? Greit å vite hva det er, før man søker seg inn på et studium:-) Innrømmer at jeg ikke hadde full oversikt når jeg skrev innlegget. Har skaffet meg mer informasjon nå! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.