Gjest Elextra Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Melk, brød, frukt, grønnsaker, middag. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Vi handler en gang i uken, og da er disse tingene alltid på listen: Egg, jogurt, melk, jus, frukt. Kan godt gi deg flere faste punkt, hvis du er interessert 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Det må bli brød, kaffe, juice, gulost og kalkunfalukorv. kalkunfalukorv, du! Er det et must have - altså? Er det pålegg eller middag, egentlig? 0 Siter
Gjest god helg Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Vi handler en gang i uken, og da er disse tingene alltid på listen: Egg, jogurt, melk, jus, frukt. Kan godt gi deg flere faste punkt, hvis du er interessert Det kan du godt gjøre. :-) 0 Siter
bouenas Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Melk, brød, middag, frukt/grønt og pålegg. Av pålegg spiser vi italiensk salat, brun- og hvitost, skinke, salami, leverpostei, makrell i tomat, prim, skinkeost og syltetøy. Nugatti og sjokade av og til. Forresten er kanelgiffler et must for meg, men kjøper de ikke hver dag! Varmer dem i microen, og smøret et tykt lag med melis på - og bare nyyyter ) Avhengig av sukker - jeg? ;o) 0 Siter
Gjest god helg Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Melk, brød, middag, frukt/grønt og pålegg. Av pålegg spiser vi italiensk salat, brun- og hvitost, skinke, salami, leverpostei, makrell i tomat, prim, skinkeost og syltetøy. Nugatti og sjokade av og til. Forresten er kanelgiffler et must for meg, men kjøper de ikke hver dag! Varmer dem i microen, og smøret et tykt lag med melis på - og bare nyyyter ) Avhengig av sukker - jeg? ;o) Ja de er gode! Barna spiser de opp ganske fort om jeg kjøper de, og jeg synes også de er gode litt varme. 0 Siter
bouenas Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Ja de er gode! Barna spiser de opp ganske fort om jeg kjøper de, og jeg synes også de er gode litt varme. Så artig at flere liker dem! Jeg har knasket på dem fast i flere år, og alle ungene, både her hjemme og familie/venner kaller dem "navnet mitt- boller" ;o) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Melk, brød, middag, grønnsaker og dopapir 0 Siter
nick Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Dasspapir. dasspapir, dasspapir, dasspapir og brød. Dasspapir får man ikke nok av. 0 Siter
morsan Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Dasspapir. dasspapir, dasspapir, dasspapir og brød. Dasspapir får man ikke nok av. Er dette om deg kanskje? *S* http://www.sb.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070313/NYHETER/103130118/-1/RSS 0 Siter
kaffepiken Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 kalkunfalukorv, du! Er det et must have - altså? Er det pålegg eller middag, egentlig? Hos oss brukes det stort sett på brødskiva. Men den kan gjerne f.eks stekes eller skjæres i biter og brukes i pasta eller pai osv. Passer til litt av hvert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.