pekkaline Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 I ettermiddag skal jeg nyte sola på verandaen, det var helt fantastiske 26grader i sola her i går. Ei venninne solte seg i bikini fikk jeg høre. Været endres fort, sist helg snødde det her I dag vil jeg kjøpe meg en softis. Har du hatt årets første? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Jeg solte meg i bikini igår.. utrolig deilig 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Ja, det er en fantastisk dag! Men jeg sitter inne på et kontor.....:-( Men i morgen skal jeg avgårde på hyttetur, og det ser ut til at finværet skal holde seg i helga - og DA skal kanskje bikinien frem!!!!! Eldstemann fikk øreverke i går, og våknet med store smerter i dag og... Heldigvis kunne han være hos min mor, for jeg er alene på jobb i dag, og bør helst passe telefonen. Ellers hadde det jo fristet med en "fridag" - altså hjemme med en gutt som er litt syk, men ikke så veldig.... Har du noen råd mot øreverk forresten? Har gitt ham nesespray og paracet og han holder hodet høyt når han ligger. 0 Siter
buzzy Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Jeg synes ikke det er noe morro å lese om sånne ting, når jeg samtidig ser ut av vinduet og ser at det regner. Det er iallefall ikke bikinivær her! Men unner dere det, altså ;o) Dere får nyte det, og sende noen solstråler vestover ) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Ja, det er en fantastisk dag! Men jeg sitter inne på et kontor.....:-( Men i morgen skal jeg avgårde på hyttetur, og det ser ut til at finværet skal holde seg i helga - og DA skal kanskje bikinien frem!!!!! Eldstemann fikk øreverke i går, og våknet med store smerter i dag og... Heldigvis kunne han være hos min mor, for jeg er alene på jobb i dag, og bør helst passe telefonen. Ellers hadde det jo fristet med en "fridag" - altså hjemme med en gutt som er litt syk, men ikke så veldig.... Har du noen råd mot øreverk forresten? Har gitt ham nesespray og paracet og han holder hodet høyt når han ligger. Lunken olje i øret, bomull ytterst for å holde det der. Jeg er ikke sikker på om det kun hjelper når man begynner å få vondt eller om det også hjelper når man har øreverk. (Varm litt olivenolje i en 5 ml sprøyte som du får på apoteket, ha den i vannbad.) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Lunken olje i øret, bomull ytterst for å holde det der. Jeg er ikke sikker på om det kun hjelper når man begynner å få vondt eller om det også hjelper når man har øreverk. (Varm litt olivenolje i en 5 ml sprøyte som du får på apoteket, ha den i vannbad.) Ja, nå husker jeg det med den olja ja. Han hadde mye øreverk i 1-2-3 års alderen, men ikke noe siden da (nå er han 8). Får gjøre det til kvelden hvis det ikke har gitt seg. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Ja, nå husker jeg det med den olja ja. Han hadde mye øreverk i 1-2-3 års alderen, men ikke noe siden da (nå er han 8). Får gjøre det til kvelden hvis det ikke har gitt seg. Det kan kanskje lindre litt. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Det er ikke så varmt her. Jeg må faktisk ha varme på inne nå... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Så heldige dere er. Her er det 1 pluss grad ute. Årets første softis har ikke blitt kjøpt enda, nei. 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. april 2007 Forfatter Skrevet 12. april 2007 Jeg solte meg i bikini igår.. utrolig deilig Heldige du! Nå kom jeg just hjem og ser at det er 31grader i solveggen!!!!! Wow, ja jeg skal i allefall kle av meg 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. april 2007 Forfatter Skrevet 12. april 2007 Ja, det er en fantastisk dag! Men jeg sitter inne på et kontor.....:-( Men i morgen skal jeg avgårde på hyttetur, og det ser ut til at finværet skal holde seg i helga - og DA skal kanskje bikinien frem!!!!! Eldstemann fikk øreverke i går, og våknet med store smerter i dag og... Heldigvis kunne han være hos min mor, for jeg er alene på jobb i dag, og bør helst passe telefonen. Ellers hadde det jo fristet med en "fridag" - altså hjemme med en gutt som er litt syk, men ikke så veldig.... Har du noen råd mot øreverk forresten? Har gitt ham nesespray og paracet og han holder hodet høyt når han ligger. hei! Ser du fikk det rådet om olje av hare Håper han kvikner til. Så dritbra at været skal holde seg ja, det skal nytes! Blir moro med jenter på tur kan jeg tenke meg 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Kan ikke skryte noe av været idag, nei. Overskyet her. Har spist årets første is, ja. Tok den når vi hadde varmerekord i Mars:) Håper det blir sol i Juni. Først da jeg har tid til å slappe av. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 hei! Ser du fikk det rådet om olje av hare Håper han kvikner til. Så dritbra at været skal holde seg ja, det skal nytes! Blir moro med jenter på tur kan jeg tenke meg Ja, gjett om vi skal nyte turen :-) Skal pakke ned både bikini og ullgenser! Hvor har du vært i formiddag da - ute i sola....?! Sitter på jobb alene i dga, og klarer ikke å konsentrere meg når jeg ikke har folk rundt meg. Telefonen har nesten vært stille også...... 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. april 2007 Forfatter Skrevet 12. april 2007 Ja, gjett om vi skal nyte turen :-) Skal pakke ned både bikini og ullgenser! Hvor har du vært i formiddag da - ute i sola....?! Sitter på jobb alene i dga, og klarer ikke å konsentrere meg når jeg ikke har folk rundt meg. Telefonen har nesten vært stille også...... Jeg har hatt behandling for nakke og skulder og vært hos legen. Det ble ti dager til full sykemelding, dette sitter virkelig, men er myyye bedre enn jeg var Og nå som sol og varme kommer så kommer humøret frem vettu. Kan tenke det er rart å være alene på jobb. Du får sette på en radio så du hører stemmer da? hehe 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. april 2007 Forfatter Skrevet 12. april 2007 Jeg synes ikke det er noe morro å lese om sånne ting, når jeg samtidig ser ut av vinduet og ser at det regner. Det er iallefall ikke bikinivær her! Men unner dere det, altså ;o) Dere får nyte det, og sende noen solstråler vestover ) Takk, ja jeg skal blåse vekk skyene og sende bort sol til dere 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. april 2007 Forfatter Skrevet 12. april 2007 Det er ikke så varmt her. Jeg må faktisk ha varme på inne nå... Ja det er jo sikkert behov for varme på ovnen her også til kvelden, det er ikke sååå mye sommer enda, men den føles nær. 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. april 2007 Forfatter Skrevet 12. april 2007 Så heldige dere er. Her er det 1 pluss grad ute. Årets første softis har ikke blitt kjøpt enda, nei. Min første softis i dag, var god, men jeg har ikke tenkt å få dilla!! 17mai, neste is. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Ja, gjett om vi skal nyte turen :-) Skal pakke ned både bikini og ullgenser! Hvor har du vært i formiddag da - ute i sola....?! Sitter på jobb alene i dga, og klarer ikke å konsentrere meg når jeg ikke har folk rundt meg. Telefonen har nesten vært stille også...... Ser ut som vi kan glede oss til en deilig helg. Stemmer dette skal jeg sitte ute og kose meg hele dagen. "– På Østlandet kan temperaturen komme opp mot 19 - 20 grader enkelte steder søndag, og mandag kan det faktisk bli enda litt varmere* http://www.siste.no/Innenriks/var_og_uvar/article2710374.ece 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Jeg har hatt behandling for nakke og skulder og vært hos legen. Det ble ti dager til full sykemelding, dette sitter virkelig, men er myyye bedre enn jeg var Og nå som sol og varme kommer så kommer humøret frem vettu. Kan tenke det er rart å være alene på jobb. Du får sette på en radio så du hører stemmer da? hehe Uff, ja du har vært dårlig lenge nå.... Håper det snart gir seg! Radio ja - det har jeg ikke tenkt på. Det står vel en radio på pulten til kollegaen min - får låne den litt! 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. april 2007 Forfatter Skrevet 12. april 2007 Kan ikke skryte noe av været idag, nei. Overskyet her. Har spist årets første is, ja. Tok den når vi hadde varmerekord i Mars:) Håper det blir sol i Juni. Først da jeg har tid til å slappe av. Jeg så i et ukeblad en fisker som spår vær utfra finnene på en fisk (husker ikke hvilken) Finnene viser at det blir en knallsommer men at det vil bli noe voldsomt vær i november-desember. Vet ikke om jeg tror på det siste, men det første tror jeg på *knis* Så juni blir nok så fin atte 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.