bouenas Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Blir grønn av misunnelse når jeg leser at noen soler seg i bikini om dagen ;o) Hvor mange grader er det der du bor, og i stuen din? Her er det 6,6 grader ute, og 21 i stuen. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 25,1 ute (i solveggen) og 21,7 i stua. Verandadøra står oppe og det er bare godt å være til :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Her er det +1 ute og regn/sludd. I stua er det 21 grader og meget behagelig. 0 Siter
bouenas Skrevet 12. april 2007 Forfatter Skrevet 12. april 2007 25,1 ute (i solveggen) og 21,7 i stua. Verandadøra står oppe og det er bare godt å være til :-) Ja fytte'rakkern, det høres herlig ut! Heldiggrisene dere ;o) Ønsker meg en sydentur, men mye fullt og høye priser på fly. Får legge innpå noen ekstra vedkubber ) 0 Siter
bouenas Skrevet 12. april 2007 Forfatter Skrevet 12. april 2007 Her er det +1 ute og regn/sludd. I stua er det 21 grader og meget behagelig. Uffda, 1 + grad er ikke det mye varme i! Surt og kaldt her også, men det kunne ha vært værre, skjønner jeg ) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Ja fytte'rakkern, det høres herlig ut! Heldiggrisene dere ;o) Ønsker meg en sydentur, men mye fullt og høye priser på fly. Får legge innpå noen ekstra vedkubber ) Det blir i hvertfall billigere :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Uffda, 1 + grad er ikke det mye varme i! Surt og kaldt her også, men det kunne ha vært værre, skjønner jeg ) Sukk, ja. Det er ikke spesielt fint nå, nei. Men det blåser i alle fall ikke i dag. I går natt våknet vi av at vinden rev og slet i huset. Det knaket og braket noe helt voldsomt. Snøen var nesten borte før påske, men nå ligger det fremdeles bortimot 30 cm. Sukk. Jeg vil ha vår - NÅ!!! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Sukk, ja. Det er ikke spesielt fint nå, nei. Men det blåser i alle fall ikke i dag. I går natt våknet vi av at vinden rev og slet i huset. Det knaket og braket noe helt voldsomt. Snøen var nesten borte før påske, men nå ligger det fremdeles bortimot 30 cm. Sukk. Jeg vil ha vår - NÅ!!! Mange på DOL har jeg sånn omtrent peiling på bosted (i alle fall region) til - men du Jubalong - har jeg ikke peiling på hvor bor! Hvor er det 30 cm snø tro? I Troms eller FInnmark? Det kom en del på Vestlandet på søndag, men jeg trodde ikke det var så mye...... 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Her er det 13 grader i skyggen og 23 grader inne. Snakket nettopp med en venninne på tlf. Hun satt i sola og grillet seg, men måtte gå inn etter stund pga at hun begynte å bli rød. Tenk at det er så store forskjeller rundtomkring. Godt jeg slipper å fryse inne da 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Mange på DOL har jeg sånn omtrent peiling på bosted (i alle fall region) til - men du Jubalong - har jeg ikke peiling på hvor bor! Hvor er det 30 cm snø tro? I Troms eller FInnmark? Det kom en del på Vestlandet på søndag, men jeg trodde ikke det var så mye...... Oi, jeg trodde "alle" visste det meste om meg Jeg bor i Nord-Trøndelag. Og huset vårt ligger i et "snøhull". Dvs. at nede i byen er det mindre snø enn her oppe som vi bor. Hvilket område bor du i da? Det kan godt hende du har skrevet om det, men jeg glemmer alt sånn alt for fort 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Oi, jeg trodde "alle" visste det meste om meg Jeg bor i Nord-Trøndelag. Og huset vårt ligger i et "snøhull". Dvs. at nede i byen er det mindre snø enn her oppe som vi bor. Hvilket område bor du i da? Det kan godt hende du har skrevet om det, men jeg glemmer alt sånn alt for fort Nord-Trøndelag, ja! Nei - det har jeg aldri fått med meg.... Jeg bor i Kristiansand. Her er det full vår og deilig temperatur ute. Måkeskrik og sol og blank sjø :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Well... ja her er det syden i norge 31 grader, men i sola vel å merke. Inne er det 23grader. Spise og sjekke dol, så ut i sola ja. Håper dere alle får denne gleden snart!! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Nord-Trøndelag, ja! Nei - det har jeg aldri fått med meg.... Jeg bor i Kristiansand. Her er det full vår og deilig temperatur ute. Måkeskrik og sol og blank sjø :-) Ååååå, Kristiandsand er jo bare såååå nydelig. Faren min bor faktisk der, men jeg har liten kontakt med ham. Så hvis vi en gang bestemmer oss for å dra til Dyreparken så er det deg jeg skal spørre om tips om det meste 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Het er det overskyet, ikke sol. Men varmt for det faktisk. Inne har jeg det kanskje litt for varmt, 25 grader:) Liker å ha det varmt. Men må nok sku av varmen om noen dager. Ute er det 16 grader. 0 Siter
Gjest Dardy Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Her er det 15 grader ute, og 22 inne. Deilig. Jeg ligger og soler meg på terassen. Der er det så lunt pga vegg mot naboen. Men bikinien har jeg ikke funnet frem ennå. 0 Siter
Speak Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Det har vært deilig i solen, men jeg er glad jeg hadde på to sykkeljakker da jeg var på sykletur. Vil vel tro at det var ca. 10 grader i skyggen, men skikkelig varmt i solveggen. Inne er det ca. 22 grader nå. 0 Siter
bouenas Skrevet 12. april 2007 Forfatter Skrevet 12. april 2007 Well... ja her er det syden i norge 31 grader, men i sola vel å merke. Inne er det 23grader. Spise og sjekke dol, så ut i sola ja. Håper dere alle får denne gleden snart!! Wow!! 31 grader!! Selv om det er i solen er det jo herlig varmt! Jøss, så heldig, og _takk_ for at du unner oss andre varme snart også! ) *stirrer på gradestokken i håp om at den reagerer* 0 Siter
bouenas Skrevet 12. april 2007 Forfatter Skrevet 12. april 2007 Sukk, ja. Det er ikke spesielt fint nå, nei. Men det blåser i alle fall ikke i dag. I går natt våknet vi av at vinden rev og slet i huset. Det knaket og braket noe helt voldsomt. Snøen var nesten borte før påske, men nå ligger det fremdeles bortimot 30 cm. Sukk. Jeg vil ha vår - NÅ!!! Jeg også! Våren er forsåvidt kommet, iom at Påskens snøfall har forsvunnet, men varmen lar visst vente på seg. Værmeldingen lovet heldigvis at helgen skulle bli varmere sånn omtrent over det ganske land 0 Siter
bouenas Skrevet 12. april 2007 Forfatter Skrevet 12. april 2007 Det blir i hvertfall billigere :-) He-he, det har du helt rett i ) 0 Siter
bouenas Skrevet 12. april 2007 Forfatter Skrevet 12. april 2007 Det har vært deilig i solen, men jeg er glad jeg hadde på to sykkeljakker da jeg var på sykletur. Vil vel tro at det var ca. 10 grader i skyggen, men skikkelig varmt i solveggen. Inne er det ca. 22 grader nå. Omtrent sånn temp jeg håper på til helgen ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.