Lillemus Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Jeg har Hellbillies, Too far gone og Vassendgutane - noen som har andre tips til norsk country på norsk? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Roy Lønhøiden har visst nettopp gitt ut en plate som heter Sanger fra Skogen eller noe sånn. Den er ok. (Hva pokker er det med dere trøndere og country???) 0 Siter
Lurveline Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Roy Lønhøiden har visst nettopp gitt ut en plate som heter Sanger fra Skogen eller noe sånn. Den er ok. (Hva pokker er det med dere trøndere og country???) Det er kun for spesielle trøndere, jeg vil ikke skjæres under den kammen der ;o) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Det er kun for spesielle trøndere, jeg vil ikke skjæres under den kammen der ;o) Det skjønner jeg godt. Sorry! 0 Siter
morsan Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Jeg nevner i fleng: Cowboy-Laila, Bjøro Håland.........;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. april 2007 Forfatter Skrevet 13. april 2007 Jeg nevner i fleng: Cowboy-Laila, Bjøro Håland.........;-) Nja... Litt nyere country da. ) Litt freshere liksom. 0 Siter
morsan Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Nja... Litt nyere country da. ) Litt freshere liksom. Kan det BLI mer fresht enn kåbbåjlajla, sier jeg bare;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. april 2007 Forfatter Skrevet 13. april 2007 Kan det BLI mer fresht enn kåbbåjlajla, sier jeg bare;-) *Ler så jeg vrir meg på stolen* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Kan det BLI mer fresht enn kåbbåjlajla, sier jeg bare;-) *knegg* 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 tja, vi har jo ho Heidi Hauge Marit wedvik, åsså ho som synger "nå får du pinadø vaske klean dine sjøl" Navnet står stille ....Sikkert noen som vet hvem jeg mener? 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. april 2007 Forfatter Skrevet 13. april 2007 tja, vi har jo ho Heidi Hauge Marit wedvik, åsså ho som synger "nå får du pinadø vaske klean dine sjøl" Navnet står stille ....Sikkert noen som vet hvem jeg mener? Jenny Jensen!? SPAR MEG!!!! ;o) Hun har maltraktert "Fru Johnsen" så forjævlig at jeg ikke klarer å høre navnet hennes engang... 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Jenny Jensen!? SPAR MEG!!!! ;o) Hun har maltraktert "Fru Johnsen" så forjævlig at jeg ikke klarer å høre navnet hennes engang... Hun jeg mente ja. Vel, jeg sa ikke om disse var bra eller ei 0 Siter
morsan Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Hun jeg mente ja. Vel, jeg sa ikke om disse var bra eller ei Nei, hun spørs jo tross alt etter _køntri_, da, da må man jo forvente seg litt av hvert til svar! ;-) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Du trenger ikke noe annet enn Vassendgutane ;o) 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Nei, hun spørs jo tross alt etter _køntri_, da, da må man jo forvente seg litt av hvert til svar! ;-) Ja ikke sant? Norsk country vettu..... Noe kan være morsomt å høre på, men det passer best på engelsk. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Guri land, nå ser jeg for meg hva som skal tyte ut av høyttalerne i bilen din når du er på kjøretur. At du kan falle så dypt... ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Guri land, nå ser jeg for meg hva som skal tyte ut av høyttalerne i bilen din når du er på kjøretur. At du kan falle så dypt... ;-) *lol* 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Kan det BLI mer fresht enn kåbbåjlajla, sier jeg bare;-) *hihihihihihihi* Og fargerik! Du glemte fargerik! At noen i det hele tatt kan vurdere norsk køntri er for meg en gåte. Og egentlig vet jeg ikke om hverken Vassendgutane (som jeg knapt har hørt), Hellbillies og Odd Nordstoga _helt_ kommer i den kategorien. De sto siste er i alle fall ganske så like i mine ører. Men så er ikke mine ører laget for køntri heller. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. april 2007 Forfatter Skrevet 13. april 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1176459691' post='3590429] Du trenger ikke noe annet enn Vassendgutane ;o) Hva tror du det er som går for full musikk i bilen når jeg er ute på veien da? ;o) Det er jo livsfarlig! Tramper man takten der viser jo speedometeret fort bortimot 120.... Heldigvis var det ikke fotoboks i den tunnelen... ;o) "Eg e ungkar med dobbelseng og eige sjark og ræva full i penge!" ;o) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Hva tror du det er som går for full musikk i bilen når jeg er ute på veien da? ;o) Det er jo livsfarlig! Tramper man takten der viser jo speedometeret fort bortimot 120.... Heldigvis var det ikke fotoboks i den tunnelen... ;o) "Eg e ungkar med dobbelseng og eige sjark og ræva full i penge!" ;o) "Tramper man takten der viser jo speedometeret fort bortimot 120" Jeg tror du mangler litt rytme i kroppen! Hadde man trampa taktfast skal jeg love deg at bilen hadde jumpa forover i rykk og napp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.