morsan Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Håper de finner dem i god behold!! http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1734009.ece 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Ja, det der gikk fryktelig inn på meg og... Får vondt innerst i hjerteroten når jeg tenker på 14-åringen på arbeidsuke! Håper intenst at de finner dem! mvh 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Grusomt!! Skulle virkelig håpe at de sitter i en luftboble........ 0 Siter
morsan Skrevet 13. april 2007 Forfatter Skrevet 13. april 2007 Den muligheten er dessverre svært liten. Ja, dessverre:-( 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Den muligheten er dessverre svært liten. Neimen er du her fremdeles? Det var en gladnyhet :-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Forferdelig. Det var hektisk i stua her i går. Mannen min er på skip ved Shetland... 0 Siter
mrxx Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Neimen er du her fremdeles? Det var en gladnyhet :-) Nja, er her og er her. Det er ikke så mye, men i dag har jeg hatt en diskusjon med flyfly og det gjorde det artig å være her litt igjen:-) Koselig å se deg forresten:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.