ShitDiddelyDo Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Nå har jeg skrevet krangletråd til deg på det andre forumet så nå får du bare svare ) Men det funker ikke å krangle bare for å krangle. I hvert fall ikke for meg som veldig sjelden krangler. Det er langt bedre når kranglinga oppstår på grunn av uenighet. Jeg og Ylvali hadde en fin krangel om noe voldtektsgreier for noen uker siden. Den tråden er et godt eksempel på hvordan en skikkelig fight skal utarte seg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273103-til-alle/page/2/#findComment-2209372 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Men det funker ikke å krangle bare for å krangle. I hvert fall ikke for meg som veldig sjelden krangler. Det er langt bedre når kranglinga oppstår på grunn av uenighet. Jeg og Ylvali hadde en fin krangel om noe voldtektsgreier for noen uker siden. Den tråden er et godt eksempel på hvordan en skikkelig fight skal utarte seg. Jeg er råbra til å krangle egentlig men kanskje ikke skriftelig. Men var du ikke svær i kjeften da heller, tror ikke jeg husker tråden. Hehe, her hopper vi fra det ene forumet til det andre, LOL, jeg ler meg ihjel. Dette skal bli moro framover ;o) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273103-til-alle/page/2/#findComment-2209384 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 100 %enig med deg!! Det blir for dumt å legge seg opp i hvilke forum andre er på. Man må gjøre som man vil, bare man er god og snill :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273103-til-alle/page/2/#findComment-2209394 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 100 %enig med deg!! Det blir for dumt å legge seg opp i hvilke forum andre er på. Man må gjøre som man vil, bare man er god og snill :-) De verste er jo at de fleste er begge steder så jeg fatter ikke vitsen i det hele tatt. Knis, jeg rekker fint begge to jeg ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273103-til-alle/page/2/#findComment-2209402 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg er råbra til å krangle egentlig men kanskje ikke skriftelig. Men var du ikke svær i kjeften da heller, tror ikke jeg husker tråden. Hehe, her hopper vi fra det ene forumet til det andre, LOL, jeg ler meg ihjel. Dette skal bli moro framover ;o) Jo, jeg var litt stor i kjeften da, men ikke verre enn at skikkelig kvinnfolk tåler det, og hun tålte det. Har jeg rett så har jeg rett og da sier jeg fra. Sånn er det med den saken. Men jeg blir jo ikke ufin og personlig og den slags, sånn skruene blir. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273103-til-alle/page/2/#findComment-2209417 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 *smasker* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273103-til-alle/page/2/#findComment-2209428 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Jo, jeg var litt stor i kjeften da, men ikke verre enn at skikkelig kvinnfolk tåler det, og hun tålte det. Har jeg rett så har jeg rett og da sier jeg fra. Sånn er det med den saken. Men jeg blir jo ikke ufin og personlig og den slags, sånn skruene blir. Nei, det gjør du ikke ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273103-til-alle/page/2/#findComment-2209452 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 *smasker* ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273103-til-alle/page/2/#findComment-2209453 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Godt skrevet, dorthe. Jeg er begge steder, og det er kjipt å lese om "kampen" gamle dol vs. nye forum. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273103-til-alle/page/2/#findComment-2211488 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg gidder jo ikke krangle med deg, da. Men det er ingen artige tråder her lenger. Det er bare kjerringer igjen på dol. Kan jo ikke krangle med folk som begynner å gråte når det går litt hardt for seg. *måper* Kaller du meg kjerring? Hihi... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273103-til-alle/page/2/#findComment-2211490 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Det har da virkelig ikke vært veldig mye om dette her inne? I den grad det er det, så tror jeg det skyldes "sorg" over å miste "vennene sine". Og det har da vitterlig vært beskyldninger og skriverier uten rot i virkeligheten inne på eget også - blant annet synes jeg det er ganske "festlig" at de lukket hele forumet slik at uregistrerte ikke får lese "slik at ikke folk leser og tar med tilbake til dol", som SDD skrev. Da er man paranoid, så enkelt er det, og i alle fall gjør man et indirekte forsøk på å eskalere konflikten så langt det bare går.... (Dette er første gangen jeg har tatt med noe som helst tilbake til dol, bare så det er sagt - ikke har jeg lest mye der inne, heller) Folk har seff. lov til å være på de fora de ønsker. Men jeg synes hele oppstarten på eget var ganske tåpelig - og det er i alle fall tåpelig å fortsette å være der, nå når ting er endret her. Hvis altså det med omlegging virkelig var problemet. Jeg mistenker nok at enkelte synes det er veldig greit med et forum hvor man slipper å få kommentarer fra folk man ikke "kjenner", og dessuten ønsker seg et løsere forum enn dol faktisk, og naturligvis, er. Det er helt i orden. Men kall en spade for en spade, da. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273103-til-alle/page/2/#findComment-2211604 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg gidder jo ikke krangle med deg, da. Men det er ingen artige tråder her lenger. Det er bare kjerringer igjen på dol. Kan jo ikke krangle med folk som begynner å gråte når det går litt hardt for seg. Hvordan definerer du kjerringer? *nysgjerrig* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273103-til-alle/page/2/#findComment-2211606 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hvordan definerer du kjerringer? *nysgjerrig* Hvordan jeg definerer kjerringer, ja. Godt spørsmål. Jeg definerer dem, som jeg ser du forstår, ikke kun basert på deres vagina, eller som Dice definerer en vagina: The box that penis comes in. Se på dol de siste ukene. Det er knapt menn her. Det var lite menn også tidligere, men det var såpass mange at det faktisk var debatter utover middagsdiskusjoner og FUer vedrørende hvorvidt dols brukere tørket seg i ræva med høyre- eller venstrehånda, og pjatt rundt dildopreferanser. Se på Åpent Forum. Bla deg så mange dager tilbake du vil. Hvor mange diskusjoner ser du der? Det er ingenting av interesse lenger. Hvorfor? Fordi det kun er kvinnfolk her. Ikke alle er kjerringer, altså den typen jeg ser skrev et innlegg på webbis-forumet nå og klaget på grusomt språk da Petter Smart, en av de få mannfolka som fortsatt skriver et par innlegg her inne, skrev et fullstendig harmløst innlegg. Likevel reagerer hun på dette. En åpenbart kjerring, dog så ille at hun ikke er representativ for flertallet av dere. Se deretter et par tråder ned på webbisforumet, også det en tråd om sletting, denne gangen på sexforumet. Les debatten jeg og Mrxx er med i. Hva skjer? Jo, plutselig, helt ut av intet og fullstendig uten relevans for temaet som diskuteres, er det plutselig ei som forsøker å slå mot oss noe som åpenbart er diskutert på et eller annet dolkvinnesymøte, der jeg og Mrxx må ha vært tema, og disse ryktene, altså enkelte rykter rundt meg og Mrxx, slås i bordet med som en konklusjon og som et argument mot oss av typen: Ha! Der fikk dere den. Kjerringtakter delux og litt til, og det er bare pinlig å lese. Vi vet alle at kvinner er fra Mars og menn fra Venus, og derfor trengs begge kjønn hvis et snev av fornuft og balanse skal opprettholdes på et forum. Akkurat nå er det kun sytrådkjerringpjatt her inne. Meningsløse debatter uten snev av substans. Dette er ikke unikt for dol. En del forum, fortrinnsvis sportsforum og forum for politikk, består ofte kun av menn, og du kan se at det tidvis går så grusomt hardt for seg at det hadde vært behov for et par kvinner der. For med kun menn blir det ensformig og uten balanse. Det omvendte er dessverre blitt tilfelle her. Dol er nå et kjerrinforum av verste sort. Du kan sjekke ut hvilket forum der det tidligere ble diskutert fritt og se det samme. Det er bare flaut. Og det er litt trist også. Jeg har vært her så lenge at jeg ikke nyter å se at dol nå er rævkjørt og at det blir verre og verre for hver dag som går. Men trives dere med kosemosing og syklubbdebatter av verste sort, er det sikkert stas med et forum med kun kvinner - hvorav en stor del er kjerringer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273103-til-alle/page/2/#findComment-2211665 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 *måper* Kaller du meg kjerring? Hihi... Selvsagt ikke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273103-til-alle/page/2/#findComment-2211667 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hvordan jeg definerer kjerringer, ja. Godt spørsmål. Jeg definerer dem, som jeg ser du forstår, ikke kun basert på deres vagina, eller som Dice definerer en vagina: The box that penis comes in. Se på dol de siste ukene. Det er knapt menn her. Det var lite menn også tidligere, men det var såpass mange at det faktisk var debatter utover middagsdiskusjoner og FUer vedrørende hvorvidt dols brukere tørket seg i ræva med høyre- eller venstrehånda, og pjatt rundt dildopreferanser. Se på Åpent Forum. Bla deg så mange dager tilbake du vil. Hvor mange diskusjoner ser du der? Det er ingenting av interesse lenger. Hvorfor? Fordi det kun er kvinnfolk her. Ikke alle er kjerringer, altså den typen jeg ser skrev et innlegg på webbis-forumet nå og klaget på grusomt språk da Petter Smart, en av de få mannfolka som fortsatt skriver et par innlegg her inne, skrev et fullstendig harmløst innlegg. Likevel reagerer hun på dette. En åpenbart kjerring, dog så ille at hun ikke er representativ for flertallet av dere. Se deretter et par tråder ned på webbisforumet, også det en tråd om sletting, denne gangen på sexforumet. Les debatten jeg og Mrxx er med i. Hva skjer? Jo, plutselig, helt ut av intet og fullstendig uten relevans for temaet som diskuteres, er det plutselig ei som forsøker å slå mot oss noe som åpenbart er diskutert på et eller annet dolkvinnesymøte, der jeg og Mrxx må ha vært tema, og disse ryktene, altså enkelte rykter rundt meg og Mrxx, slås i bordet med som en konklusjon og som et argument mot oss av typen: Ha! Der fikk dere den. Kjerringtakter delux og litt til, og det er bare pinlig å lese. Vi vet alle at kvinner er fra Mars og menn fra Venus, og derfor trengs begge kjønn hvis et snev av fornuft og balanse skal opprettholdes på et forum. Akkurat nå er det kun sytrådkjerringpjatt her inne. Meningsløse debatter uten snev av substans. Dette er ikke unikt for dol. En del forum, fortrinnsvis sportsforum og forum for politikk, består ofte kun av menn, og du kan se at det tidvis går så grusomt hardt for seg at det hadde vært behov for et par kvinner der. For med kun menn blir det ensformig og uten balanse. Det omvendte er dessverre blitt tilfelle her. Dol er nå et kjerrinforum av verste sort. Du kan sjekke ut hvilket forum der det tidligere ble diskutert fritt og se det samme. Det er bare flaut. Og det er litt trist også. Jeg har vært her så lenge at jeg ikke nyter å se at dol nå er rævkjørt og at det blir verre og verre for hver dag som går. Men trives dere med kosemosing og syklubbdebatter av verste sort, er det sikkert stas med et forum med kun kvinner - hvorav en stor del er kjerringer. Jammen du skrev jo at det bare er kosemosing på det andre forumet også? Vel, uansett. Det er best med balanse. Blandig av både kvinner og menn. Dette gjelder også i yrkeslivet. HUFF- plasser hvor det kun er kvinner. *stønn* Intriger på intriger. Og HUFF- om plasser hvor det bare er menn. Rot, skittent- og "liksom-tøft" miljø. Blanding: kvinner myker opp mannsmiljøet- og menn bryter opp litt av de kvinnelige intrigene ved å være så direkte. :-) Så jeg får bare håpe det kommer til flere menn her igjen...! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273103-til-alle/page/2/#findComment-2211679 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jammen du skrev jo at det bare er kosemosing på det andre forumet også? Vel, uansett. Det er best med balanse. Blandig av både kvinner og menn. Dette gjelder også i yrkeslivet. HUFF- plasser hvor det kun er kvinner. *stønn* Intriger på intriger. Og HUFF- om plasser hvor det bare er menn. Rot, skittent- og "liksom-tøft" miljø. Blanding: kvinner myker opp mannsmiljøet- og menn bryter opp litt av de kvinnelige intrigene ved å være så direkte. :-) Så jeg får bare håpe det kommer til flere menn her igjen...! Hvorfor drar du fram det andre forumet? Det har da ingenting med saken å gjøre. Og jeg har heller aldri sagt at det forumet på noen som helst måte er perfekt. Det er ikke engang i nærheten. Dol vil ikke få flere menn, med mindre dere drar med gubbene deres. Dol var ikke engang den gang det var menn her et forum som i stor grad tiltrakk seg menn. Men dol hadde i hvert fall en del aktive menn som opprettholdt en viss balanse her inne. Vi er nå i veldig stor grad borte. Det at det kun er pjatt her inne skremmer ikke bare bort menn. Det skremmer også bort kvinner som er interessert i noe annet enn å vite hvor mange dassruller den enkelte doler kjøper i slengen - noe som igjen medfører at den onde sirkelen du sikkert så jeg snakke om like etter omlegginga i høyeste grad er aktuell ennå. For det er grenser for hvor ofte relativt oppegående mennesker gidder å gå innom en side for å sjekke ut dilldalldebatter, i motsetning til tidligere da det faktisk var en del debatter som engasjerte mange. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273103-til-alle/page/2/#findComment-2211694 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hvorfor drar du fram det andre forumet? Det har da ingenting med saken å gjøre. Og jeg har heller aldri sagt at det forumet på noen som helst måte er perfekt. Det er ikke engang i nærheten. Dol vil ikke få flere menn, med mindre dere drar med gubbene deres. Dol var ikke engang den gang det var menn her et forum som i stor grad tiltrakk seg menn. Men dol hadde i hvert fall en del aktive menn som opprettholdt en viss balanse her inne. Vi er nå i veldig stor grad borte. Det at det kun er pjatt her inne skremmer ikke bare bort menn. Det skremmer også bort kvinner som er interessert i noe annet enn å vite hvor mange dassruller den enkelte doler kjøper i slengen - noe som igjen medfører at den onde sirkelen du sikkert så jeg snakke om like etter omlegginga i høyeste grad er aktuell ennå. For det er grenser for hvor ofte relativt oppegående mennesker gidder å gå innom en side for å sjekke ut dilldalldebatter, i motsetning til tidligere da det faktisk var en del debatter som engasjerte mange. "Hvorfor drar du fram det andre forumet? " Fordi du kl 22.12 den 13.04 sa det var kosemose _der_ . Og i innlegg til meg idag kritiserte du kosemose _her_. "For det er grenser for hvor ofte relativt oppegående mennesker gidder å gå innom en side for å sjekke ut dilldalldebatter, i motsetning til tidligere da det faktisk var en del debatter som engasjerte mange." Kanskje de oppegående menneskene faktisk bruker DOL til å få helseinfo? og så blir forumet litt dessert som jeg tar iblant? Slik bruker jeg det- og jeg anser meg i høyeste grad som "oppegående" :-) Enn du? Brukte/eller vil du bruke DOL mest til å diskutere politikk eller børsen og andre seriøse temaer? Eller brukte du dol som chat? Eller er/var primær-trekkplaster den helseinfoen som legges ut her? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273103-til-alle/page/2/#findComment-2211704 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 "Hvorfor drar du fram det andre forumet? " Fordi du kl 22.12 den 13.04 sa det var kosemose _der_ . Og i innlegg til meg idag kritiserte du kosemose _her_. "For det er grenser for hvor ofte relativt oppegående mennesker gidder å gå innom en side for å sjekke ut dilldalldebatter, i motsetning til tidligere da det faktisk var en del debatter som engasjerte mange." Kanskje de oppegående menneskene faktisk bruker DOL til å få helseinfo? og så blir forumet litt dessert som jeg tar iblant? Slik bruker jeg det- og jeg anser meg i høyeste grad som "oppegående" :-) Enn du? Brukte/eller vil du bruke DOL mest til å diskutere politikk eller børsen og andre seriøse temaer? Eller brukte du dol som chat? Eller er/var primær-trekkplaster den helseinfoen som legges ut her? "Fordi du kl 22.12 den 13.04 sa det var kosemose _der_ . Og i innlegg til meg idag kritiserte du kosemose _her_." Ja, men hva i himmelens navn har det med saken å gjøre? Jeg har aldri skrytt av det andre forumet her inne. Og du kan ikke sammenligne et tidligere seriøst forum med et chatteforum. "Kanskje de oppegående menneskene faktisk bruker DOL til å få helseinfo? og så blir forumet litt dessert som jeg tar iblant? Slik bruker jeg det- og jeg anser meg i høyeste grad som "oppegående" :-)" Du sitter da ikke her inne så mye som du gjør for å lese om helsespørsmål? Det er i hvert fall i andre debatter jeg ser deg aktiv. 99,9 % av innleggene her inne dreier seg lite om medisinske spørsmål. Det er denne bruken av dol jeg kommenterer. Ikke hva allmennlegen svarer inne på forum for Allmennmedisin, da jeg overhodet ikke har peiling. Jeg er ikke der. "Enn du? Brukte/eller vil du bruke DOL mest til å diskutere politikk eller børsen og andre seriøse temaer? Eller brukte du dol som chat? Eller er/var primær-trekkplaster den helseinfoen som legges ut her?" Som helseside ville jeg aldri brukt dol, og jeg har aldri brukt dol som helseside. Jeg har sett enkelte av legenes forferdelige banale svar, nærmest tatt rett ut av en ordbok (med unntak av NHD), og de burde vel strengt tatt straffes for å ta betalt for dette banale svadaet de presterer. Men det er ikke den siden av dol jeg kommenterer. Jeg liker å diskutere. Akkurat hva er ikke så jævla nøye for meg, men jeg brukte ikke dol som chat. Enkelte tråder skled helt sikkert ut, men det var overhodet ikke derfor jeg var på dol. Vil jeg chatte bruker jeg MSN. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273103-til-alle/page/2/#findComment-2211709 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 "Fordi du kl 22.12 den 13.04 sa det var kosemose _der_ . Og i innlegg til meg idag kritiserte du kosemose _her_." Ja, men hva i himmelens navn har det med saken å gjøre? Jeg har aldri skrytt av det andre forumet her inne. Og du kan ikke sammenligne et tidligere seriøst forum med et chatteforum. "Kanskje de oppegående menneskene faktisk bruker DOL til å få helseinfo? og så blir forumet litt dessert som jeg tar iblant? Slik bruker jeg det- og jeg anser meg i høyeste grad som "oppegående" :-)" Du sitter da ikke her inne så mye som du gjør for å lese om helsespørsmål? Det er i hvert fall i andre debatter jeg ser deg aktiv. 99,9 % av innleggene her inne dreier seg lite om medisinske spørsmål. Det er denne bruken av dol jeg kommenterer. Ikke hva allmennlegen svarer inne på forum for Allmennmedisin, da jeg overhodet ikke har peiling. Jeg er ikke der. "Enn du? Brukte/eller vil du bruke DOL mest til å diskutere politikk eller børsen og andre seriøse temaer? Eller brukte du dol som chat? Eller er/var primær-trekkplaster den helseinfoen som legges ut her?" Som helseside ville jeg aldri brukt dol, og jeg har aldri brukt dol som helseside. Jeg har sett enkelte av legenes forferdelige banale svar, nærmest tatt rett ut av en ordbok (med unntak av NHD), og de burde vel strengt tatt straffes for å ta betalt for dette banale svadaet de presterer. Men det er ikke den siden av dol jeg kommenterer. Jeg liker å diskutere. Akkurat hva er ikke så jævla nøye for meg, men jeg brukte ikke dol som chat. Enkelte tråder skled helt sikkert ut, men det var overhodet ikke derfor jeg var på dol. Vil jeg chatte bruker jeg MSN. "Du sitter da ikke her inne så mye som du gjør for å lese om helsespørsmål? Det er i hvert fall i andre debatter jeg ser deg aktiv. Jeg har lest det _veldig_ mye av linkene som er skissert på venstre side under "katergorier". Jeg åpner nysgjerrig opp alle nye linker på "forsiden" etter hvert som de dukker opp. Og så er forumet dessert. Om det da dreier seg om samliv, amming, "moral", ernæring, hjerte-kar, eller barn/ungdom- så er jeg interessert. Jeg gløtter på 100 nyeste- og tar det fra der. "Jeg har sett enkelte av legenes forferdelige banale svar, nærmest tatt rett ut av en ordbok (med unntak av NHD), og de burde vel strengt tatt straffes for å ta betalt for dette banale svadaet de presterer. " Du er kanskej belest i endel medisinske sp.mål- og da kan lege-svarene være banale. Men de er neppe banale for de som spør. "Jeg liker å diskutere. Akkurat hva er ikke så jævla nøye for meg" Ja, såfremt det ikke er dilldall-debatter. Som feks massakre i usa (??) på åpent akkurat nå. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273103-til-alle/page/2/#findComment-2211713 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Selvsagt ikke. *puster lettet ut...* Neida, det visste jeg jo. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273103-til-alle/page/2/#findComment-2211776 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.