ShitDiddelyDo Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 "Du sitter da ikke her inne så mye som du gjør for å lese om helsespørsmål? Det er i hvert fall i andre debatter jeg ser deg aktiv. Jeg har lest det _veldig_ mye av linkene som er skissert på venstre side under "katergorier". Jeg åpner nysgjerrig opp alle nye linker på "forsiden" etter hvert som de dukker opp. Og så er forumet dessert. Om det da dreier seg om samliv, amming, "moral", ernæring, hjerte-kar, eller barn/ungdom- så er jeg interessert. Jeg gløtter på 100 nyeste- og tar det fra der. "Jeg har sett enkelte av legenes forferdelige banale svar, nærmest tatt rett ut av en ordbok (med unntak av NHD), og de burde vel strengt tatt straffes for å ta betalt for dette banale svadaet de presterer. " Du er kanskej belest i endel medisinske sp.mål- og da kan lege-svarene være banale. Men de er neppe banale for de som spør. "Jeg liker å diskutere. Akkurat hva er ikke så jævla nøye for meg" Ja, såfremt det ikke er dilldall-debatter. Som feks massakre i usa (??) på åpent akkurat nå. ;-) "Du er kanskej belest i endel medisinske sp.mål- og da kan lege-svarene være banale. Men de er neppe banale for de som spør." Nei, det er jeg ikke. Det jeg reagerer på er at legene svarer det enhver idiot kan finne på nettet i løpet av ett søk på google. Egentlig reagerer jeg mest på at noen gidder å spørre. De må jo vite at det er umulig å gi noen diagnoser på nettet, og at det siste legen skriver uansett er "du bør ta det opp med fastlegen din". Bortkasta 100 kroner. "Ja, såfremt det ikke er dilldall-debatter. Som feks massakre i usa (??) på åpent akkurat nå. ;-)" Diskusjon? En hel haug med folk som sitter og sier "ja, det er så grusomt at blablabla". Det kan knapt kalles en diskusjon. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273103-til-alle/page/3/#findComment-2211784 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 "Du er kanskej belest i endel medisinske sp.mål- og da kan lege-svarene være banale. Men de er neppe banale for de som spør." Nei, det er jeg ikke. Det jeg reagerer på er at legene svarer det enhver idiot kan finne på nettet i løpet av ett søk på google. Egentlig reagerer jeg mest på at noen gidder å spørre. De må jo vite at det er umulig å gi noen diagnoser på nettet, og at det siste legen skriver uansett er "du bør ta det opp med fastlegen din". Bortkasta 100 kroner. "Ja, såfremt det ikke er dilldall-debatter. Som feks massakre i usa (??) på åpent akkurat nå. ;-)" Diskusjon? En hel haug med folk som sitter og sier "ja, det er så grusomt at blablabla". Det kan knapt kalles en diskusjon. Jeg begriper ikke hva du driver med? Har du noe personlig mot de som ble igjen her? Provoserer det deg at noen faktisk trives her, fremdeles? Jeg var inne på eget og leste før det ble stengt, og akkurat høyt nivå på debattene, kan det ikke kalles. Derimot en hel del drittslenging over alle idiotene som ble igjen på dol osv. Jeg har ikke noe i mot eget, jeg bare fatter ikke hvorfor du må hit og tømme edder og galle utover. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273103-til-alle/page/3/#findComment-2211793 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg begriper ikke hva du driver med? Har du noe personlig mot de som ble igjen her? Provoserer det deg at noen faktisk trives her, fremdeles? Jeg var inne på eget og leste før det ble stengt, og akkurat høyt nivå på debattene, kan det ikke kalles. Derimot en hel del drittslenging over alle idiotene som ble igjen på dol osv. Jeg har ikke noe i mot eget, jeg bare fatter ikke hvorfor du må hit og tømme edder og galle utover. Er jeg her for å spre eder? Jeg svarte Dorthe over og får et spørsmål av Sjøstjernen - som jeg naturligvis svarer på, noe jeg pleier å gjøre når noen spør meg om noe. Og hva er alt dette våset om det andre forumet? Hvorfor drar dere det forumet fram hele tiden? Jeg sitter da ikke her og setter to forum opp mot hverandre - jeg har ikke nevnt forumet. Det er det dere som gjør i hvert jævla innlegg dere skriver til meg. For øvrig kan du/dere slutte og våse om "dere som er igjen på dol". Ser det ut som om jeg har stukket? Det er i så fall jævla snodig at jeg skriver innlegg her, og jeg har aldri meldt min avgang herfra. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273103-til-alle/page/3/#findComment-2211795 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Er jeg her for å spre eder? Jeg svarte Dorthe over og får et spørsmål av Sjøstjernen - som jeg naturligvis svarer på, noe jeg pleier å gjøre når noen spør meg om noe. Og hva er alt dette våset om det andre forumet? Hvorfor drar dere det forumet fram hele tiden? Jeg sitter da ikke her og setter to forum opp mot hverandre - jeg har ikke nevnt forumet. Det er det dere som gjør i hvert jævla innlegg dere skriver til meg. For øvrig kan du/dere slutte og våse om "dere som er igjen på dol". Ser det ut som om jeg har stukket? Det er i så fall jævla snodig at jeg skriver innlegg her, og jeg har aldri meldt min avgang herfra. Du sier ikke direkte at "her på dol er det idiot-debatter, mens på det andre f er det kjempeopplysende", nei. Men du kan ikke kreve å få bli overasket over at det er slik det oppfattes, når du ordlegger deg på den måten som du gjør. Gidder ikke gå tilbake å sitere deg, men det kunne jeg ha gjort. Hele denne tråden handler jo om dol vs. eget, og hordan stemningen etter sigende er, så at det nevnes kan du jo ikke akkurat synes er så veldig rart. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273103-til-alle/page/3/#findComment-2211833 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rrose Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Du sier ikke direkte at "her på dol er det idiot-debatter, mens på det andre f er det kjempeopplysende", nei. Men du kan ikke kreve å få bli overasket over at det er slik det oppfattes, når du ordlegger deg på den måten som du gjør. Gidder ikke gå tilbake å sitere deg, men det kunne jeg ha gjort. Hele denne tråden handler jo om dol vs. eget, og hordan stemningen etter sigende er, så at det nevnes kan du jo ikke akkurat synes er så veldig rart. For meg ser det ut til at SDD forsøker noe helt annet. Han sier det er synd at gutta har forsvunnet fra Dol for da synes han at det var mer liv her. Enkelt og greit. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273103-til-alle/page/3/#findComment-2211845 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Du sier ikke direkte at "her på dol er det idiot-debatter, mens på det andre f er det kjempeopplysende", nei. Men du kan ikke kreve å få bli overasket over at det er slik det oppfattes, når du ordlegger deg på den måten som du gjør. Gidder ikke gå tilbake å sitere deg, men det kunne jeg ha gjort. Hele denne tråden handler jo om dol vs. eget, og hordan stemningen etter sigende er, så at det nevnes kan du jo ikke akkurat synes er så veldig rart. For noe forbanna vås. Dorthe skriver et "slutt med kranglinga"-innlegg, og jeg svarer henne litt halvvåsete. Sjøstjernen stiller meg så et spørsmål (hvordan definerer du en kjerring?), og jeg svarer. Jeg er sikker på at hvis jeg går inn på de 20 siste innlegga i "svar til meg" så er det en eller annen tulling som drar fram eget-forumet i samtlige av svarene jeg har fått. Faen, jeg visste ikke engang at det het Eget-forum før jeg ramla inn her og så all preiken om det. Jeg har aldri sagt et positivt ord om det forumet, så slutt med det forbanna våset. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273103-til-alle/page/3/#findComment-2212095 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 "Du er kanskej belest i endel medisinske sp.mål- og da kan lege-svarene være banale. Men de er neppe banale for de som spør." Nei, det er jeg ikke. Det jeg reagerer på er at legene svarer det enhver idiot kan finne på nettet i løpet av ett søk på google. Egentlig reagerer jeg mest på at noen gidder å spørre. De må jo vite at det er umulig å gi noen diagnoser på nettet, og at det siste legen skriver uansett er "du bør ta det opp med fastlegen din". Bortkasta 100 kroner. "Ja, såfremt det ikke er dilldall-debatter. Som feks massakre i usa (??) på åpent akkurat nå. ;-)" Diskusjon? En hel haug med folk som sitter og sier "ja, det er så grusomt at blablabla". Det kan knapt kalles en diskusjon. :-) Ja, det var kanskje ikke særlig til diskusjon- og ikke særlig godt eksempel. Ikke så farlig. Kanskje var det mer fart i diskusjonene før, i alle fall var det flere som var flinke å starte opp tråder som var ment å få fart i folk. ;-) Håper og tror at det tar seg opp igjen over tid. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273103-til-alle/page/3/#findComment-2212107 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Det har da virkelig ikke vært veldig mye om dette her inne? I den grad det er det, så tror jeg det skyldes "sorg" over å miste "vennene sine". Og det har da vitterlig vært beskyldninger og skriverier uten rot i virkeligheten inne på eget også - blant annet synes jeg det er ganske "festlig" at de lukket hele forumet slik at uregistrerte ikke får lese "slik at ikke folk leser og tar med tilbake til dol", som SDD skrev. Da er man paranoid, så enkelt er det, og i alle fall gjør man et indirekte forsøk på å eskalere konflikten så langt det bare går.... (Dette er første gangen jeg har tatt med noe som helst tilbake til dol, bare så det er sagt - ikke har jeg lest mye der inne, heller) Folk har seff. lov til å være på de fora de ønsker. Men jeg synes hele oppstarten på eget var ganske tåpelig - og det er i alle fall tåpelig å fortsette å være der, nå når ting er endret her. Hvis altså det med omlegging virkelig var problemet. Jeg mistenker nok at enkelte synes det er veldig greit med et forum hvor man slipper å få kommentarer fra folk man ikke "kjenner", og dessuten ønsker seg et løsere forum enn dol faktisk, og naturligvis, er. Det er helt i orden. Men kall en spade for en spade, da. Nå har jeg vært fraværende i flere uker så jeg aner ikke hvor mye snakk det har vært om det nå. Men jeg liker at det andre forumet er lukket, dermed skriver folk mer om seg selv og det er moro å se hvordan de fleste ser ut. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273103-til-alle/page/3/#findComment-2222408 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.