Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tacomix

Hei på deg! Du fikk tatt deg en pause ja. Viktig det. Koselig å få meldinger av deg igjen :) Nå er pizza inntatt hehe, har ikke begynt trening enda da!! Kvelden kommer så fort! Jeg skal kose meg i stua i kveld, med dol, pærecider og stillhet :) Lag en tråd du da! :)

Jeg får nok ikke laget tråder sent på kvelden. For jeg prøver nå å legge meg sånn ved 23 tiden og stå opp igjen 07 på morgenen. Her skal det virkelig jobbes. Har litt mye å gjøre denne uka som kommer nå. Men får bare prøve å skrive så mye jeg orker.

Har også tenkt å studere noe nytt til høsten. Se om jeg har mer interesser for det. For jeg har ikke så mye for det jeg studerer nå og da går ting så trekt. Så jeg håper jeg kan starte på noe nytt. Jeg skriver en mail endag. Når jeg har pause.

Håper du hadde en fin kveld igår da og at du kosa deg. Da får vel jeg nesten starte på dagens jobbing. Skal bli ferdig med 2 sider idag hadde jeg tenkt. Å da har jeg vel ikke så mye igjen. Men da skrives vi. Kos deg:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/273111-pekkaline/#findComment-2209654
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...