morsan Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Jeg liker fuglekvitter,det å slippe å fryse og små søte lammunger:) Lamunger, ja, det var fast takst hver vår å dra til tante og se på de nyfødte lammene, og håpe at det ble noen kopplam som vi kunne hjelpe til å gi flaske:-) 0 Siter
Gjest Lotus78 Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Lysere dager, varmere i været og ta frem sykkelen. 0 Siter
Gjest miss orange Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Tørre gater, første utepilsen, naturen våkner til liv 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Høyere temperaturer Gå rett ut uten å kle på seg masse først Lukta av nyslått gress 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 *lettere å stå opp om mårran/lysere* *lettere klær* *se naboene sine* 0 Siter
Gjest annehilde Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Lyset.., lange dager. Kveldshimmel i mystisk mørk og myk blåtone. Forventning i lufta. At man møter naboene. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Når jeg ser første hestehoven så får jeg ordentlig vårstemning. så hestehov er nr 1, lyst til langt på kveld, sola varmer. ååå gleder meg sånn til å nyte sommeren og håper den begynner tidligere enn august da jeg har fri fra midten av juni og til midten av august 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Når jeg ser første hestehoven så får jeg ordentlig vårstemning. så hestehov er nr 1, lyst til langt på kveld, sola varmer. ååå gleder meg sånn til å nyte sommeren og håper den begynner tidligere enn august da jeg har fri fra midten av juni og til midten av august Åh, heldige du som har fri i hele 2 måneder i sommer. Har kun 3 ukers sommerferie der jeg jobber. Kun 21 dager i løpet av året. 0 Siter
bouenas Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Jeg liker sola/varmen/lyset, fuglekvitter, joggesko og sykler til barna, blomster og trær som spirer, lyden av Harley Davidson, tørre gater, sommerdekk på bilen, jobbe i hagen, slippe å fryse meg fordervet, ha så masse smerter og være stiv som en stokk, drikke en kopp te på benken i hagen, snøen smelter fra flellene, slippe ut kaninene, gradestokken kryper oppover, lukten av nyklippet grsss. Jeg er veldig glad i våren, og elsker sommeren. Både barna, naboene, dyra, og jeg - alle våkner liksom til nytt liv igjen, etter en lang og hard vinter(dvale). Til og med eldste katten vår på 13 år, som er like revmatisk som meg, våger seg ut nå, ligger og koser seg i vårsola og nyter tilværelsen. Endelig er våren kommet. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 + = Varmen, lyset, yrheten - = Krypdyr, krypdyr, krypdyr 0 Siter
Gjest midia Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Åh, heldige du som har fri i hele 2 måneder i sommer. Har kun 3 ukers sommerferie der jeg jobber. Kun 21 dager i løpet av året. Jobber man i skolen så har man ferier innimellom Jeg må jobbe lange dager da for å ta igjen feriene. vanlig arbeidsuke består av 43 timer normalt er 37,5 timer pr uke. Ville ikke ha byttet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.