Gjest nicket forsvant i vinden Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Jeg satt her og måtte bare legge meg ned. Kan det være pga zyrtec jeg tok i morges? Det var helt forferdelig så trøtt jeg ble, og jeg klarte ikke reise meg da jeg begynte å våkne. Sambo måtte dra meg opp i sittende stilling, hehe. Opplever dere dette av og til? Det hender for meg, men ikke så ofte som i det siste. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Når jeg bruker zyrtec går jeg rundt i søvne hele dagen. Så du er ikke alene, nei:) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Jeg blir forferdelig trøtt og kraftløs av Zyrtec. Så ja, det er kjent. Jeg har måttet slutte å bruke det. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Jeg tok zyrtec i en periode pga elveblest. Den første uka var jeg så trøtt at jeg omtrent lå i koma ;-) De neste ukene gikk det bedre, så jeg ble vel på en måte tilvent? 0 Siter
Gjest nicket forsvant i vinden Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Jeg tok zyrtec i en periode pga elveblest. Den første uka var jeg så trøtt at jeg omtrent lå i koma ;-) De neste ukene gikk det bedre, så jeg ble vel på en måte tilvent? Jeg har tatt zyrtec (zetirisin fikk jeg på apoteket) før, men jeg kan ikke huske at jeg har vært slik. I går måtte jeg hvile om ettermiddagen, og det førte til at jeg ikke sovnet før langt på natt. I dag måtte jeg hvile på formiddagen, og nå bør jeg legge meg siden jeg må tidlig opp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.