Gjest Problemer med å våkne om morningen. Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Finnes det fremdeles? Takk for raske svar og linker. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Hvilket telefonselskap har du? Telenor tilbyr tjenesten: http://privat.telenor.no/telefoni/Tjenester/Fasttelefoni/vekking.go Har du ett annet selskap kan du gå inn på deres sider og se etter. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Alarmen på mobilen da? Legg den på den andre siden av rommet så du må opp av sengen. 0 Siter
Gjest Problemer med å våkne om morningen. Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1176765578' post='3592885] Hvilket telefonselskap har du? Telenor tilbyr tjenesten: http://privat.telenor.no/telefoni/Tjenester/Fasttelefoni/vekking.go Har du ett annet selskap kan du gå inn på deres sider og se etter. Jeg fikk min mor til å vekke meg i dag. Er kunde hos Telenor så dette skal jeg benytte meg av! Takk for svar! 0 Siter
Gjest Problemer med å våkne om morningen. Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Alarmen på mobilen da? Legg den på den andre siden av rommet så du må opp av sengen. Av en eller annen grunn våkner jeg ikke av den selv om jeg prøver forskjelige toner.. Takk for svar! 0 Siter
Gjest lillee_my88 Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Jeg fikk min mor til å vekke meg i dag. Er kunde hos Telenor så dette skal jeg benytte meg av! Takk for svar! et tips er jo å stille klokka på minst en halvtime før du skal opp, og gjerne en alarm da og en halvtimen senere... det hjalp en kompis av meg som var kronisk forsein til alt, fordi han sov igjennom alarmer/slo dem av og sov videre. Da kom han seg opp til den siste alarmen ihvertfall, den la han et annet sted så han måtte opp. Ofte holdt det med den første, fordi han visste det kom en alarm til og det var ikke poeng å sove mer. Et tips til deg bare, du kan jo ha først på mobilen og så telefonvekking senere? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.