Gjest mij Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Jeg bruker brødbakemaskin daglig, og brødet består av vann, speltmel, havregryn, olje, salt, sukker og tørrgjær. Også drysser jeg i litt forskjellig krydder som vi har stående - oregano, dill, basilikum o.l. Brødet blir kjempegodt, men kunne kanskje tenke meg å prøve litt forskjellige varianter, er det noen som har tips om noe som er ekstra godt å putte i brød? 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Raspet gulrot Hakket valnøtt Solsikkekjerner Iallefall noen forslag. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Raspet gulrot Hakket valnøtt Solsikkekjerner Iallefall noen forslag. Gode forslag! *notere* :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Oliven, men de blir kanskje helt ødelagt i maskinen? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Gode forslag! *notere* :-) Soltørkede tomater? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Frokostblanding. Sånn müsli med masse frukt oppi. Uslåelig godt sammen med brunost. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Naturell yoghurt gjør brødene veldig saftige!! Ellers er det godt med både kokte, moste poteter og raspede gulrøtter i brød. 0 Siter
Speak Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Revet gulrot, solsikkefrø, sesamfrø og alle former for melprodukter. (Rug, bygg, havre, kli osv.) Jeg har prøvd med speltmel, men brødet mitt ville ikke heve da. Noen gode tisp? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Revet gulrot, solsikkefrø, sesamfrø og alle former for melprodukter. (Rug, bygg, havre, kli osv.) Jeg har prøvd med speltmel, men brødet mitt ville ikke heve da. Noen gode tisp? Hm, jeg er ikke akkurat noen ekspert, jeg bare hiver oppi det oppskriften sier. :-) Og har bare byttet ut hvetemelet med spelt. Fint, siktet. 0 Siter
Speak Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Hm, jeg er ikke akkurat noen ekspert, jeg bare hiver oppi det oppskriften sier. :-) Og har bare byttet ut hvetemelet med spelt. Fint, siktet. Merkelig. Jeg prøvde det samme, og brødet fikk bare halvparten av normal høyde. Litt tungt kan man trygt si. Jeg får prøve igjen:-) 0 Siter
morsan Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Du kan bruke brødmaskinen til å lage "bollebrød" - bruk melblanding for boller. Blir litt sånn julekakeaktig, men mye, mye bedre. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Du kan bruke brødmaskinen til å lage "bollebrød" - bruk melblanding for boller. Blir litt sånn julekakeaktig, men mye, mye bedre. Det er sikekrt godt - men jeg er på slankern! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.