Gjest soppinfeksjon Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 har mistanke om at jeg har en soppinfeksjon i undelivet, har mye utflod, svie og føler at noen trykker mot skrittet. Hvis jeg har soppinfeksjon hva hjelper? Må jeg gå til legen med det? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Du trenger ikke gå til lege, kjøp Canesten kombinasjonspakning på apoteket. Reseptfritt. 1 eller 5 dagers kur med vagitorier og krem. Ikke farlig å bruke dersom det ikke er sopp du har likevel. Men blir du ikke bra må du gå til legen. 0 Siter
Gjest soppinfeksjon Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Du trenger ikke gå til lege, kjøp Canesten kombinasjonspakning på apoteket. Reseptfritt. 1 eller 5 dagers kur med vagitorier og krem. Ikke farlig å bruke dersom det ikke er sopp du har likevel. Men blir du ikke bra må du gå til legen. takk for tips:) 0 Siter
Gjest paia Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Hvis du har tilbakevendende soppinfeksjoner, hjelper Dr Benbergs underlivsskyll veldig bra. Apoteket blander sammen en mikstur som du skal skylle underlivet med. 0 Siter
smekka Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Canesten-krem som fås kjøpt på apoteket. Evnt ampull i tillegg hvis det er skikkelig sopp (klumpete hvit utflod) 0 Siter
mrxx Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Du har fått mange gode svar nå. Men hvis du er helt barbert kan det også gi sopp. Har lest om jenter som har vært plaget med sopp over lengre tid, har vært til lege og fått medisiner, men likevel har problemet kommet igjen. Når de har latt det vokse litt så har problemet blitt borte. Så det å ha litt dusk, en frisert en, kan i noen tilfeller hjelpe, men du kan jo prøve de andre rådene først. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Som nevnt hjelper det å ikke være helt barbert. Og LACTAL som fås kjøpt på apoteket er meget effektivt. Det er ikke salve, men kun vagitorier. Det anbefales på det sterkeste! 0 Siter
Gjest soppinfeksjon Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Som nevnt hjelper det å ikke være helt barbert. Og LACTAL som fås kjøpt på apoteket er meget effektivt. Det er ikke salve, men kun vagitorier. Det anbefales på det sterkeste! takker for innspill:) 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 takker for innspill:) Prøv Lactal først du. Det er det mest effektive jeg har prøvd. Det er helt nytt på markedet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.