Zombiebob Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Så lite spennende, kunne de ikke ha prøvd noe nytt. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Enig. Og - programmet er ikke engang definert ennå. Ville da tro det var mer naturlig å først finne et programkonsept, og deretter den rette programlederen...? 0 Siter
Gjest unni *not A4* Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Fy F###. Er det verste eg har høyrt. Hun er %##&%&¤%& Ja da blir det ikk enoen gullrekke på fredagskvelden, som er eneste tv-kveld her i huset 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Ikke spesielt fornøyd med det der, nei. Klarer ikke å se for meg at det blir freskt og superspennende, akkurat - men får kanskje gi det en sjans. Akkurat som vi gjorde med nye dol.... 0 Siter
maire Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Hva er det som er galt med Anne Grosvold da? Jeg syns hun har evnen til å få folk til å snakke, mot til å be dem holde kjeft, og intelligens til å vite når hun bør gjøre hva. Dessuten har hun humor. Hva mer trenger man for å lage et godt snakkeprogram? (Ja, bortsett fra spennende gjester da) 0 Siter
pekkaline Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Ikke det mest spennende valget jeg har hørt nei, men jeg gir henne en sjanse til å vise seg 0 Siter
Zombiebob Skrevet 18. april 2007 Forfatter Skrevet 18. april 2007 Hva er det som er galt med Anne Grosvold da? Jeg syns hun har evnen til å få folk til å snakke, mot til å be dem holde kjeft, og intelligens til å vite når hun bør gjøre hva. Dessuten har hun humor. Hva mer trenger man for å lage et godt snakkeprogram? (Ja, bortsett fra spennende gjester da) Det lå jo litt i kortene at det kom til å bli en dame, så jeg hadde håpet på hun fra Store Studio. Synes Anne Grosvold blir litt stiv og hard i kantene, og ser heller ikke at hun klarer å trekke til seg så mange spennende gjester som det skavland har klart. Skavland har tross alt klart det kunststykket det er å bli sendt ukentlig i Sverige i flere år. Ikke mange norske programmer som kan skryte av det. 0 Siter
fresja Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Anne Grosvold er dyktig. Jeg ser alltid Sommeråpent i sommerferien, når jeg bare har en kanal. Av og til diskuterer hun for meg uinteressante saker med ditto personer. Da er det bare å løse kryssord eller bla i Se og Hør! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Det lå jo litt i kortene at det kom til å bli en dame, så jeg hadde håpet på hun fra Store Studio. Synes Anne Grosvold blir litt stiv og hard i kantene, og ser heller ikke at hun klarer å trekke til seg så mange spennende gjester som det skavland har klart. Skavland har tross alt klart det kunststykket det er å bli sendt ukentlig i Sverige i flere år. Ikke mange norske programmer som kan skryte av det. Men stave navnet hans riktig, det er det svært få som klarer. Skavlan. Uten D. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Ja, dette var en defensiv satsing fra NRK. Ikke mye spennende der. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Greit nok med henne, men ille hadde det vært om det var Nadia Hasnoui. Hun synes jeg er så ufattelig kjedelig! 0 Siter
morsan Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Men stave navnet hans riktig, det er det svært få som klarer. Skavlan. Uten D. Husker at Carola hadde fått laget seg en t-skjorte med påtrykket "Skavland" før hun skulle delta i programmet! ;-) Må være _litt_ flaut at du har gått til det skritt og så endre opp med feilstaving;-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Husker at Carola hadde fått laget seg en t-skjorte med påtrykket "Skavland" før hun skulle delta i programmet! ;-) Må være _litt_ flaut at du har gått til det skritt og så endre opp med feilstaving;-) Aiaiaiai - ikke så heldig, nei. Men sånt ser man jo hele tiden, folk gidder å bruke store summer og mye tid på å lage og distribuere skilt, reklamehefter, annonser, flyers og gudvethva. Men korrektur, det er ikke så viktig. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 19. april 2007 Forfatter Skrevet 19. april 2007 Men stave navnet hans riktig, det er det svært få som klarer. Skavlan. Uten D. Frerik? 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Har i grunnen stor sans for Anne Grosvold jeg. Så da er det bare og vente å se hvordan programmet blir. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Det lå jo litt i kortene at det kom til å bli en dame, så jeg hadde håpet på hun fra Store Studio. Synes Anne Grosvold blir litt stiv og hard i kantene, og ser heller ikke at hun klarer å trekke til seg så mange spennende gjester som det skavland har klart. Skavland har tross alt klart det kunststykket det er å bli sendt ukentlig i Sverige i flere år. Ikke mange norske programmer som kan skryte av det. Anne Lindmo ja, dét hadde vært noe :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.