Lurveline Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Jeg har kjøpt meg en ny brun skinnjakke, så nå lurer jeg på om sko og/eller veske bør matche denne? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Jeg synes det er fint at sko og veske matcher, eller sko og jakke. Synes ikke det er nødvendig at alle tre matcher. Men synes ikke det er så fint med brunt og sort skinn sammen... Når det er sagt "synder" jeg ofte mot dette selv... 0 Siter
Lurveline Skrevet 19. april 2007 Forfatter Skrevet 19. april 2007 Jeg synes det er fint at sko og veske matcher, eller sko og jakke. Synes ikke det er nødvendig at alle tre matcher. Men synes ikke det er så fint med brunt og sort skinn sammen... Når det er sagt "synder" jeg ofte mot dette selv... Jeg bruker sorte skinnsko enda, det er kul umulig å finne sko jeg liker med samme brunfarge. Den skomoten som er nå liker jeg ikke noe særlig. Vil ha sko med vanlige høye hæler, ikke kilehæl og jeg finner ikke annet enn kilehæl eller uten hæl. Og hvem i all verden synes ballerinasko er fint?! ) 0 Siter
MsSophie Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Jeg bruker sorte skinnsko enda, det er kul umulig å finne sko jeg liker med samme brunfarge. Den skomoten som er nå liker jeg ikke noe særlig. Vil ha sko med vanlige høye hæler, ikke kilehæl og jeg finner ikke annet enn kilehæl eller uten hæl. Og hvem i all verden synes ballerinasko er fint?! ) Ballerinasko er jævelig stygt på alle over 5 år. 0 Siter
Lurveline Skrevet 19. april 2007 Forfatter Skrevet 19. april 2007 Ballerinasko er jævelig stygt på alle over 5 år. Enig med du! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Jeg bruker sorte skinnsko enda, det er kul umulig å finne sko jeg liker med samme brunfarge. Den skomoten som er nå liker jeg ikke noe særlig. Vil ha sko med vanlige høye hæler, ikke kilehæl og jeg finner ikke annet enn kilehæl eller uten hæl. Og hvem i all verden synes ballerinasko er fint?! ) Enig, ballerinasko er ikke særlig kledelig, med mindre du er fem år. På de aller fleste andre er det pent med litt hæl. Også enig i at det ikke er lett å finne pene brune sko - det meste er sort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.