Gjest kate-74- Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Jeg har hatt hull på tromhinna siden November og skal ute å fly i sommer.Det er lang venteliste på operasjon så det blir ikke før etter ferien.Hvordan er det det å fly med hull på tromhinna? 0 Siter
Gjest Snille øret til Solsikkefrø Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Jeg hadde hull på trommehinna en gang jeg flydde. Da vi var oppe i ca 20 000 meters høyde, hørte jeg en rar lyd, som en blanding av galloperende hester og trompet-musikk... det viste seg bare å være stigbøylen og øretrompeten som spillte meg et puss. Etterpå fikk jeg rosa marsipankake av flyvertinnen for å ha spillt fin heis-musikk for dem... ikke min feil... bare øret mitt. Snille øret. 0 Siter
Gjest kate-74- Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Jeg hadde hull på trommehinna en gang jeg flydde. Da vi var oppe i ca 20 000 meters høyde, hørte jeg en rar lyd, som en blanding av galloperende hester og trompet-musikk... det viste seg bare å være stigbøylen og øretrompeten som spillte meg et puss. Etterpå fikk jeg rosa marsipankake av flyvertinnen for å ha spillt fin heis-musikk for dem... ikke min feil... bare øret mitt. Snille øret. Var det vondt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.