gnochi Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Har et lite problem. Tidligere var det sånn at hvis jeg hadde 2 explorer-vindu oppe, og jeg skreiv inn en adresse i ene vinduet, og surfa i det andre vinduet mens jeg venta på at det første vinduet skulle lastes ferdig, så begynte det første vinduet å blinke oransje når det var "ferdig". Nå er det sånn at når det første vinduet er ferdig, så popper det automatisk opp over det andre vinduet. Så det vil si at hvis jeg skriver noe i det andre vinduet, så blir det bare tull, sant.... Hvor kan jeg stille inn dette? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.