Gjest this is a signature Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Det er vel slik hos hele Norge? Det er altfor nært.. 0 Siter
birdie Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Du må endre på innstillingene på tven eller mottakeren din; de har begynt å sende i en annen oppløsning enn tidligere og noen mottagere justerer ikke dette automatisk. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Du må endre på innstillingene på tven eller mottakeren din; de har begynt å sende i en annen oppløsning enn tidligere og noen mottagere justerer ikke dette automatisk. Hvordan gjør jeg det?? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Hvordan gjør jeg det?? Det finner du sikkert under samme meny som bl.a brukes for å søke etter programmer? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Det finner du sikkert under samme meny som bl.a brukes for å søke etter programmer? Under setup står det: Manual store, Auto store, Channel skip, fine tune og sort.... Ingen av dem tror jeg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.