Gjest pindalon Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Skal ha en liten fest i morgen. Hva er vanlig å kjøpe inn av snacks? Drikkevarer håper jeg de fleste har med. 0 Siter
Gjest litt diverse Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Chilinøtter, chips (salt og en annen sort), popcorn, skål med sjokoladebiter/smågodt. 0 Siter
Zummer Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 holiday-dip(forskjellige typer) og potetgull(forskjellige typer), saltstenger 0 Siter
Speak Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Standard er vel noen nøtter (chilli?) + potetgull + noe søtt som sjokolade eller smågodt. Jeg blir glad når det står grønnsaker og dip. Jeg har ofte det, og da blir det spist masse. (Har også andre ting altså:-) 0 Siter
Gjest pindalon Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Standard er vel noen nøtter (chilli?) + potetgull + noe søtt som sjokolade eller smågodt. Jeg blir glad når det står grønnsaker og dip. Jeg har ofte det, og da blir det spist masse. (Har også andre ting altså:-) Kjempeide med grønnsaker, tusen takk. Hva slags bruker du? og hvilken dip? 0 Siter
Gjest litt diverse Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Kjempeide med grønnsaker, tusen takk. Hva slags bruker du? og hvilken dip? Jeg har to ulike dip'er, gjerne en holiday blandet med naturell yoghurt og en løk blandet med rømme. Skjærer opp gulerot, agurk, squash, blomkål, kålrabi eller paprika i strimler. (Jeg har 2-3 forskjellige grønnsaker.) 0 Siter
Gjest kantaraman Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Potetgull gjør susen! Har folk med drikke, trenger du ikke mer. Hvis det skal være et drikkeparty, vel og merke. 0 Siter
Speak Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Kjempeide med grønnsaker, tusen takk. Hva slags bruker du? og hvilken dip? Holiday er min favoritt-dip. Grønnsaker: Gulrøtter, blomkål, sukkererter, søtpaprika (de lange) er vel favorittene mine. Greit med sunne og gode alternativer noen ganger:-) 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Oliven og sånne deilige, store kapers nedlagt i eddik. Svindyre, men smaker som konfekt! Fåes hos Gutta på Haugen, hvis du befinner deg i oslo-området. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.