vintermor Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Jeg har en msn adresse jeg gjerne skulle slettet, men jeg vet ikke hvordan man gjør det. Noen som kan hjelpe meg? Takker på forhånd 0 Siter
Gjest lyspæra65 Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 du skal altså slette mailen for godt og ikke bruke den mer? La vær å bruk den på .. er det 2 måneder så må du "lage" kontoen på ny, mailen er reservert til deg i 2 måneder til, slik at du uten problem får laget den igjen, dette kommer automatisk når du logger på etter så langt tid, hva du må fylle inn på ny. Det går så vidt jeg vet ikke an å "slette" mailen selv, bare la den dø vekk. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Du kan prøve dette som jeg har sakset fra hotmail: "Gå til Kontosammendragssiden. Klikk Innstillinger på Kontosammendragsside. Klikk Avslutte kontoen under Vanlige oppgaver. Bekreft at det riktige brukernavnet for Windows Live-ID vises, skriv inn passordet, og klikk deretter Lukke konto." 0 Siter
vintermor Skrevet 19. april 2007 Forfatter Skrevet 19. april 2007 Du kan prøve dette som jeg har sakset fra hotmail: "Gå til Kontosammendragssiden. Klikk Innstillinger på Kontosammendragsside. Klikk Avslutte kontoen under Vanlige oppgaver. Bekreft at det riktige brukernavnet for Windows Live-ID vises, skriv inn passordet, og klikk deretter Lukke konto." Takk. Da er det gjort:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.