double Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Jeg liker også de programmene, men passer dessverre altfor sjelden å se dem. Egentlig burde man ta de opp, og så spole over reklamen;-) Ja, det er sant. Men av og til er reklamen nytting da, hvis en må en tur på toalettet eller noe 0 Siter
Bookworm Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Ikke noe spesielt program egentlig, men favoritten er dokumentarer som omhandler drapsetterforskning. Fikk du med deg den serien som startet i går "Forbrytelser som sjokkerte verden"? Jeg deler samme interesse som deg når det gjelder TV-programmer:-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Dr. House på Supermodellen (rødmer) Nyhetene (alle) Løvebakken Nytt på nytt Beat for Beat - da er det helg:-) Diverse på Discovery og National Geographic (spesielt draps- og ulykkesetterforskning) 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 6 feet under + Sex og Singleliv + Arrested Development er det mest geniale jeg har sett av serier. Veldig forskjellige, men fantastiske - på hvert sitt vis! Av ting som går nå, så ser jeg på Grey's anatomy og Frutrerte Fruer, men det er mer tidtrøyte enn noe annet. Nytt på nytt er bra, men veldig varierende i forhold til hvem som er gjester. Urix er utrolig bra, men en HELT annen sjanger, kan man si.... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Eneste program jeg MÅ få med meg, er Prison Break på torsdagskvelden. Og i går fikk jeg bare med meg slutten :-( Måtte på et møte. Men det går vel i reprise i dag tror jeg! Ellers er det koselig med Beat for beat. Vi ser ekstremt lite TV etterat vi flyttet TV'en fra stua og opp i loftstua :-D Leser eller DOL'er eller gjør andre ting om kveldene! 0 Siter
morsan Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Ja, det er sant. Men av og til er reklamen nytting da, hvis en må en tur på toalettet eller noe Men ikke 4 ganger per time! ;-) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Ingen over, ingen ved siden:o) Veldig enig med deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.