hare1365380455 Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 http://www.abcnyheter.no/node/45028 0 Siter
maire Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Åja! Jeg digger sauen Shaun :-) Her gleder hele familien seg til hver episode. Jeg, fordi jeg er helt frelst og ler så tårene triller over sauene. Resten av familien henter popcorn og benker seg ned for å se på mor mens hun ser Shaun, for det er visstnok enda mer underholdende enn selve serien :-D 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 20. april 2007 Forfatter Skrevet 20. april 2007 Åja! Jeg digger sauen Shaun :-) Her gleder hele familien seg til hver episode. Jeg, fordi jeg er helt frelst og ler så tårene triller over sauene. Resten av familien henter popcorn og benker seg ned for å se på mor mens hun ser Shaun, for det er visstnok enda mer underholdende enn selve serien :-D Jeg hadde ikke sett det før. Er det en serie på tv? 0 Siter
maire Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Jeg hadde ikke sett det før. Er det en serie på tv? Den gikk hver dag under påsken, i "påskemorgen". Nå sender de en episode hver fredag ca kl 18.30 :-) Jeg har sjekket nettet og funnet ut at det går an å kjøpe Shaun the sheep på DVD fra 17/9-07, fra england på originalspråket vel og merke, men så sier vel sauene sånn ca "baaaaaahhh" både på engelsk og norsk? :-) Gubben laster ned episoder rett fra nett, men hvorfra vet jeg ikke, og jeg ønsker meg uansett DVDn. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Det må bare være aardman animations! Ny spillefilm med wallace & gromit er også på vei. :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.