Gjest Ekkelt!!!! Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Opplevde nettopp at noen som logget seg inn på MSN leste en setning bak navnet mitt som jeg ikke har skrevet (eller som jeg har skrevet for lenge siden, så lenge at jeg ikke husker sikkert om jeg skrev det eller ikke). Dette var litt rart - noen som har opplevd det samme? Må legge til at jeg har 3 forskjellige datamaskiner med MSN hjemme, og når jeg logger meg på er det ikke den samme setningen som står bak navnene til vennene mine fra den ene maskinen til den andre. Oppdateres ikke disse hver gang man logger på? Personen som hadde logget seg inn sendte også meldinger til meg (jeg var frakoblet da han var tilkoblet) som jeg ikke har mottatt, selv nå når jeg har logget meg på igjen. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Nei det var ikke noe ekkelt her. Dersom du har et navn på msn'en din på en pc, men logger deg så på en annen pc, er det faktisk ikke alltid det oppdaterte navne som kommer opp. Når det gjelder andre som har byttet nick, så vil du ikke se det dersom de ikke har vært logget på noen gang når du bruker msn på en annen pc. 0 Siter
Gjest lyspæra65 Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Nei det var ikke noe ekkelt her. Dersom du har et navn på msn'en din på en pc, men logger deg så på en annen pc, er det faktisk ikke alltid det oppdaterte navne som kommer opp. Når det gjelder andre som har byttet nick, så vil du ikke se det dersom de ikke har vært logget på noen gang når du bruker msn på en annen pc. bak-nicket setninger og nick ofte også, blir ikke oppdatert når DU logger på, men når DE logger på, og det gjelder da på alle maskinene dine. Ang at du har ting bak nicket ditt du ikke har skrevet, om du har logget av pga pckrasj eller strømbrudd, altså ikke LOGGET AV selv, så kommer sist lagrede setning der neste gang du logger på. Samme gjelder nick, det også kan "resettes" slik, om du ikke har logget av ordentlig. Og dette med frakoblede meldinger, da må du ha MSN Live, eller jeg har opplevd å få beskjeder når jeg har logget på, selv om jeg ikke har det, men da har den andre hatt det, litt usikker på om dette går an lengre (å sende frakoblete meldinger til personer uten MSN Live, altså den helt nyeste versjonen, jeg bruker forrige). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.