Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi kjørte inn hjemme da det hadde skjedd. Masse folk og oppstyr der. Ja det er fryktelig skremmende. Sist så hadde jeg kjørt forbi ti minutter før det skjedde........

Jeg hadde jo kjørt forbi dagen før, og mannen min har jo kjørt forbi daglig i ti år.. I dag er han østover igjen, men nå skal det vel mye til at det skjer igjen for tredje gang?!

Dere har vel fått deres kvote!

Hvordan ser du på den nye veien da? Blir deilig å slippe trafikken?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/273702-pekkaline/#findComment-2213516
Del på andre sider

Jeg hadde jo kjørt forbi dagen før, og mannen min har jo kjørt forbi daglig i ti år.. I dag er han østover igjen, men nå skal det vel mye til at det skjer igjen for tredje gang?!

Dere har vel fått deres kvote!

Hvordan ser du på den nye veien da? Blir deilig å slippe trafikken?

Ja den kommer et stykke lengre inn bak oss :) Det blir greit. Er litt bekymret for badeplassen der oppe, men det ordner seg nok. Jo det blir fint å slippe all den tungtrafikken, men man er jo vant til den og legger knapt merke til det lengre.

Der jeg vokste opp hadde vi en foss like ved, den bruste godt, andre kommenterte den, vi la knapt merke til den :)

Nei det får jammen være nok nå, for slikt er skummelt ja!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/273702-pekkaline/#findComment-2213529
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...