Tralla Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Finnes det ennå? Husker vi reiste endel med det når vi var "unge" Må det evt bestilles/ordnes på flyplassen den dagen? Og hva koster det? Finner ingen info om det på sas-braathens sine siden. 0 Siter
Gjest lyspæra65 Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 kan du utdype sjansebillett? altså at man tar det som er ledig til uansett hvor det er? 0 Siter
Tralla Skrevet 20. april 2007 Forfatter Skrevet 20. april 2007 kan du utdype sjansebillett? altså at man tar det som er ledig til uansett hvor det er? Nei, at du betaler noen hundrelapper, og får være med flyet hvis det er ledige plasser. Hvis ikke venter du på neste avgang til det samme stedet. Altså du sjanser på at flyet ikke er fullt, og får en mye billigere billett enn vanlig. Iallefall hvis du skal bestille på kort varsel og de billigste billettene er utsolgt. 0 Siter
noldine Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Nei, at du betaler noen hundrelapper, og får være med flyet hvis det er ledige plasser. Hvis ikke venter du på neste avgang til det samme stedet. Altså du sjanser på at flyet ikke er fullt, og får en mye billigere billett enn vanlig. Iallefall hvis du skal bestille på kort varsel og de billigste billettene er utsolgt. Var ikke det bare for ansatte i flyselskap, såkalte standby-billetter? Billettene er jo uansett billige i dag. 0 Siter
Tralla Skrevet 20. april 2007 Forfatter Skrevet 20. april 2007 Var ikke det bare for ansatte i flyselskap, såkalte standby-billetter? Billettene er jo uansett billige i dag. Har aldri vært ansatt jeg iallefall. Men dette er noen år tilbake, så kan hende det ikke eksisterer lenger. Hadde lyst til å reise i morgen, og da var det bare dyre billetter igjen. 0 Siter
Tralla Skrevet 20. april 2007 Forfatter Skrevet 20. april 2007 De har sluttet med det:-( Æsj, så dumt.. Orker ikke betale 15-1600 for enveisbillett til Oslo bare for en dag/natt. Da får jeg heller planlegge ei helg litt lenger frem i tid ja. 0 Siter
Cinthia Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Jeg vet de hadde det for fire år siden, men ettersom cathlin sier de har sluttet, så får du nesten stole på det. 0 Siter
morsan Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Har aldri vært ansatt jeg iallefall. Men dette er noen år tilbake, så kan hende det ikke eksisterer lenger. Hadde lyst til å reise i morgen, og da var det bare dyre billetter igjen. Jeg kjøpte en del sjansebilletter da jeg var student. Mener å hsuke at det den gangen var en øvre aldersgrense på 26 år. Det er såpass lenge siden nå, at jeg aaaaner ikke om de fortsatt har sjansebilletter, men jeg stoler på info i denne trpden om at det ikke finnes mer. 0 Siter
Gjest Perfume Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Jeg reiste mye på sjansebilletter tidligere, men nå har de sluttet med det. Desverre. 0 Siter
Tralla Skrevet 21. april 2007 Forfatter Skrevet 21. april 2007 Jeg reiste mye på sjansebilletter tidligere, men nå har de sluttet med det. Desverre. Så ergelig. Da vil de vel heller kjøre med tomme seter, enn å selge de for en billig penge i siste liten. 0 Siter
Tralla Skrevet 21. april 2007 Forfatter Skrevet 21. april 2007 Jeg vet de hadde det for fire år siden, men ettersom cathlin sier de har sluttet, så får du nesten stole på det. Ser slik ut ja. Får bare være litt tidligere ute neste gang tenker jeg. 0 Siter
Tralla Skrevet 21. april 2007 Forfatter Skrevet 21. april 2007 Jeg kjøpte en del sjansebilletter da jeg var student. Mener å hsuke at det den gangen var en øvre aldersgrense på 26 år. Det er såpass lenge siden nå, at jeg aaaaner ikke om de fortsatt har sjansebilletter, men jeg stoler på info i denne trpden om at det ikke finnes mer. Ser ut til at det ikke finnes lenger. Kan ikke huske noe om aldersgrense, men så var jeg også under 26 sist jeg reiste på sjanse. 0 Siter
morsan Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Ser ut til at det ikke finnes lenger. Kan ikke huske noe om aldersgrense, men så var jeg også under 26 sist jeg reiste på sjanse. Jeg mener å huske at det var 26 år, men 32 el lign hvis man hadde gyldig studentbevis. Hvilket jeg ikke hadde etter fylte 26 år, så det kom ut på ett! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.